掃呢頁CODE去手機

2017年3月1日 星期三

麥美恩破Dry 森美:幾驚佢睇中我個仔 __,麥美恩,森美,

森美真係呢!!!森美和麥美恩齊主持無綫節目《學是學非》外,私下情同兄妹,對於好友美恩被拍得跟無綫藝人許文軒(Edmond)約食飯而傳緋聞,森美接受東網訪問時,雖表示不知美恩是否拍拖,但直指兩人外牙好相襯:「如果係真就恭喜佢。(識唔識Edmond?)識,Edmond好斯斯文文,好溫文爾雅嗰個嘛,佢哋好襯喎,兩個都鼻大,好有夫妻相,(影到佢哋約食飯?)咁係㗎啦,又唔見麥美恩約我食飯,我祝佢哋早日結婚, ...


森美真係呢!!!

森美和麥美恩齊主持無綫節目《學是學非》外,私下情同兄妹,對於好友美恩被拍得跟無綫藝人許文軒(Edmond)約食飯而傳緋聞,森美接受東網訪問時,雖表示不知美恩是否拍拖,但直指兩人外牙好相襯:「如果係真就恭喜佢。(識唔識Edmond?)識,Edmond好斯斯文文,好溫文爾雅嗰個嘛,佢哋好襯喎,兩個都鼻大,好有夫妻相,(影到佢哋約食飯?)咁係㗎啦,又唔見麥美恩約我食飯,我祝佢哋早日結婚,最好秘婚。」

麥美恩可因有人追而春風滿面,表現得特別姣?他笑說:「佢對住我成日都咁姣㗎喎,我懷疑佢睇中我個仔,成日叫我老爺,我真係好驚。」又指其兒子現年13歲,嫌美恩年紀大不配他兒子,他說:「依家我個仔都算執番身彩。」

有指一眾「是非精」輪住有拍拖,身為「大哥」的森美表示終於可以放心,因他最擔心是美恩同梁嘉琪沒有人追,但嘉琪已有男友,現連美恩都有「着落」,他可以安心了。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!