掃呢頁CODE去手機

2017年3月6日 星期一

北海道滑雪受傷 郭偉亮要坐輪椅 __,郭偉亮,Eric Kwok,

郭偉亮滑雪唔小心整傷,仲搞到要坐輪椅,慘慘豬啦!音樂人郭偉亮(Eric)同老婆葉佩雯(Grace)喺今年1月先去完日本北海道滑雪,慶祝相戀16年。熱愛 ...


郭偉亮滑雪唔小心整傷,仲搞到要坐輪椅,慘慘豬音樂人郭偉亮(Eric)同老婆葉佩雯(Grace)喺今年1月先去完日本北海道滑雪,慶祝相戀16年。熱愛 ...


郭偉亮滑雪唔小心整傷,仲搞到要坐輪椅,慘慘豬

音樂人郭偉亮(Eric)同老婆葉佩雯(Grace)喺今年1月先去完日本北海道滑雪,慶祝相戀16年。熱愛滑雪嘅佢哋,最近又去咗北海道旅行,雖然佢哋唔係滑雪初哥,但係呢次Eric就唔少整親,搞到要坐輪椅㖭,陰公豬囉!Eric喺Instagram上載自己攤喺梳化嘅相,見到佢左手同左腳都敷緊冰,留言話:「左手左腳 at the same time can be challenging(在同一時間受傷可以是具有挑戰性)。」

愛夫心切嘅Grace都有喺網上留言鼓勵老公:「No pain no gain ,小意外整親在所難免,希望好快好番。」之後Grace仲有上載咗Eric坐輪椅行超市嘅短片,留言話:「表哥表弟患難見真情,冇得滑雪惟有Shopping。」Eric又以第一身角度拍攝,以英文話:「平時你推嘅係購物車,但今日係我!」整親都仲識講笑,應該唔係好嚴重嘅,下次要小心啲

有老婆做看護

Eric接受東網訪問,佢苦笑:「好嚴重呀,嚴重依家冇得玩呀!嚟緊呢三日玩唔到雪,好嚴重呀!」仲掛住玩!佢話:「依家喺北海道,玩咗幾日,好唔好彩,原本一直都冇事,跳得好好,但最後放鬆咗,跌咗落坑度。原本諗住約埋表哥玩,因為佢唔玩花式嘅,我打算玩埋最後一次就唔玩,點知出咗事。拗咗左手同埋左腳,真係左手左腳,腫晒囉,敷咗成日冰!」佢又話依家行動唔方便,咩都要老婆幫,好似大少爺咁:「老婆幫我抹身,我以前洗臉都冇乾淨,佢仲幫我黐埋黑頭貼,從未試過咁享受。」佢話依家行路好細步,行得好慢,感受到阿伯90歲行路嘅感覺。

葉佩雯就話:「原本諗住嚟休息,點知變咗私家看護。佢同我講話唔得喇,我冇親眼見到佢受傷,都係收到佢message先知。照顧老公ok嘅,佢當休息吓拎靈感囉。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!