掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

Fashion!李克勤使5位數着垃圾膠袋表演 __,克勤,李克勤,

大家覺得克勤呢身造型點先?香港亞洲流行音樂節2017在會展舉行,亞洲超級新星三強歌手再次演出後,就到李克勤出場。唱《一個都不能少》時,大會安排不同行業 ...


大家覺得克勤呢身造型點先?

香港亞洲流行音樂節2017在會展舉行,亞洲超級新星三強歌手再次演出後,就到李克勤出場。唱《一個都不能少》時,大會安排不同行業人士上台,克勤大叫「香港人加油」,引來全場掌聲。他以主場歌手身份叫觀眾給他多些掌聲,又笑說:「小朋友喺邊度?你哋爸爸媽媽好鍾意聽我唱歌。呢一年好特別,因為由我出第一隻碟到依家已經30年,你哋一定要話睇唔出!」他演唱由《高妹》、《戀愛大過天》及《花花宇宙》等歌曲組成的Medley,自言這樣才夠誠意。這時前排大部份觀眾已站起來,克勤脫下大褸走下台與觀眾握手,再走上中間的小舞台,拿起攝錄機拍攝觀眾,令全場High爆!

Fashion嘅嘢我識條鐵咩!

受訪時他笑言:「你見我今日隆重其事就知係主場歌手打扮啦,呢啲fashion嘅嘢我識條鐵咩,梗係老婆(盧淑儀)搞啦唔使問。我淨係知道張單好貴,好似個垃圾膠袋咁咋喎,咁多個位嘅!五位呀,好似我個仔返學嗰啲包書紙咁,佢話你識咩呀?啱啦呢啲場合,我唔會認屎認屁。」問到老婆有嬲他說是垃圾袋嗎?他謂:「我唔識係咁㗎啦,佢畀咩我就着咩。(佢畀咩你都要食咩?)呢啲大家互相遷就啦,唔係會有爭執。」他表示自己的衣着通常很穩陣,只是今日比較隆重,除了過年與《左麟右李》開騷,其他時間都是穿黑白灰:「我信佢嘅品味,唔信佢仲信邊個?我依家唔係18、22,太花喱碌我都carry唔到。」而自己在家的衣服,克勤指當然由自己負責:「自己襯完畀佢過目,除咗波衫波褲佢冇得出聲,嗰啲我就話番佢,你識條鐵咩?」

撐關淑怡係好人

至於關淑怡(Shirley)日前於愉景灣一間酒店餐廳涉嫌刑事恐嚇及普通襲擊被拘捕,克勤說:「呢啲愉景灣嘅嘢,我哋呢啲城市人就唔理得咁多。其實係咪拍戲咋?咁得意嘅嗰啲劇情?我都唔係好知,又唔知問邊個,唔係好方便亂問,我又唔似一個八公,都係睇新聞知,反正依家啲新聞追得咁快。」他希望Shirley快點沒事,又指對方是個好人,可能是言語間有誤會:「希望一人行一步,快啲冇事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!