掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

巨星fb對話 田蕊妮獲網友讚鼻涕都識做戲 __,田蕊妮,

阿田一開始就多謝觀眾支持。視后田蕊妮今日出席劇集《迷》宣傳活動,期間抽空潛入東網巨星fb同網友傾吓偈,一開始網友反應熱烈,爭住問問題,而阿田都有問必答 ...


阿田一開始就多謝觀眾支持。

視后田蕊妮今日出席劇集《迷》宣傳活動,期間抽空潛入東網巨星fb同網友傾吓偈,一開始網友反應熱烈,爭住問問題,而阿田都有問必答,錫晒粉絲!

阿田一開始就多謝各位劇迷支持,佢話起初都好擔心反應,好彩反應都幾好,個心先安定落嚟。有網友就搞笑咁發問「點解你鼻涕都識做戲」?阿田聽罷後就哈哈大笑謂:「唔係嘛!」對於被封「女版郭晉安」阿田坦言開拍前有搵過郭晉安傾偈,仲話對方畀咗好多意見佢,好多謝安仔。有讚都有彈,有網友就話阿田嚟嚟去去都係嗰啲表情,演技冇進步,阿田就好誠懇咁話,佢會繼續努力,希望有多啲變化。

即場劇透

阿田又即場劇透,佢話呢家劇情只係佢「入魔」初期,後面會更恐怖,更心寒,會為吳業坤擔心、為鄭嘉穎肉緊,仲話結局唔會係草草收場,會係幾出人意表嘅。講到會唔會拍續集,阿田就落閘話演一次就好喇,個角色係暫時接觸過最有難度嘅,記得有一場戲係嘉穎嚟話個女死咗,係喊到收唔到聲精神崩潰,連cut機都停唔到,連playback都冇睇,而認屍個場戲都傷心欲絕,拍完後全場都唔講嘢,嘉穎就買咗飲料畀佢,叫助手畀佢。

有網友都提到阿田老公杜汶澤最近整蘿蔔榚,阿田就大讚老公整得好好食,不過就唔夠佢媽咪整得咁好食,有網友就話阿田生b要搵佢,阿田都大方答話「好呀,一定搵你!」最後阿田就話《迷》今個星期6日會播出大結局,大家幾得捧場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!