網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月10日 星期五

【同豹哥冇Fd做?】Blue Jeans解散原因 主音黃良昇唔識做偽人 __,豹哥,單立文,

「我個人就係咁,鍾意玩就玩,唔玩就唔玩,就行咗去架喇,哈哈…好不負責任地行咗去。」樂隊BlueJeans主音黃良昇憶述當年解散時嘅心情。悲觀充塞憤怒~ ...


「我個人就係咁,鍾意玩就玩,唔玩就唔玩,就行咗去架喇,哈哈…好不負責任地行咗去。」樂隊Blue Jeans主音黃良昇憶述當年解散時嘅心情。悲觀充塞憤怒~~憂鬱掩飾冷酷~~豈有此理~~呢句歌詞「豈有此理」相信好多人想同昇哥講,因為散Band係佢一個人嘅決定,佢話:「係我提出o架,夾Band好容易嗌交,朋友都冇得做,咁唔知為乜。有時隊友要搵食呀,要好多方面發展,咁我冇理由阻住人發展o架?」Blue Jeans係佢由零開始一手一腳搞出嚟,又係佢喺3年後即1990年作終結,佢覺得有好多人會怪佢,但呢個決定對佢嚟講最舒服,「我唔適合娛樂圈,因為我嘅性格唔係好啱,要好市儈、好虛偽,全部都係我唔識做嘅嘢嚟,學極都唔識,咁冇辦法啦。」幕前唔得,咁幕後呢?佢話:「我幾鍾意做監製,我希望將我嘅經驗同大家分享,但係我輸一樣嘢,就係我唔係好叻同人溝通,我唔叻走去我唔識嘅人度,喂,識唔識我呀?你有冇嘢畀我做呀?我講唔出口…我完全清楚,我冇可能可以生存到。」「我覺得做人最緊要有價值觀,做有意義嘅嘢,如果要去到大家都純商業,已經同音樂、藝術好似冇乜關係,咁我就唔玩喇。」自言最叻就係開機關槍掃人嘅昇哥話。昇哥喺04年將Blue Jeans重組,原成員只有蘇德華參與,仲加入劉祖德同霍兆強兩位資深音樂人,莫非同豹哥單立文唔再friend?佢話:「唔friend點會夾band呀,但好多因素架嘛…有嘢搞作就有機會見面囉。我成日喺新界,咁唔通你叫吓吓叫朋友入嚟探我咩,我又少出街,懶到死。同我做朋友係好難頂o架,哈…」「我好戇居,好stubborn(頑固),哈哈哈…」退出樂隊後幾年,昇哥轉行做保險,令佢對某啲嘢更加堅持:「因為人原來好脆弱嘛,我同你傾完偈行落街俾車車死囉,我點解要受你氣?我點解要買你怕?我點解要包容你?大家要互相尊重o架嘛。」佢一輪機關槍掃完繼續話:「你可以當我係一個傻嘅音樂發燒友,ok,唔緊要,但係你唔好要我諗住一定要奉承你。」生命冇Take 2,昇哥對自己做過嘅決定都一樣:「做咗嘅嘢冇得後悔o架,如果有得返轉頭,我老虎都叫李家誠啦,係咪?!我冇理Q你識唔識欣賞我!」採訪:楊潔雯、懷鈺

攝影:陳俊強

拍攝:馮峰、Neo

剪接:Roy

場地提供:Blue Jeans音樂室

黃良昇「隱居」多時,見佢繼續留住一把長髮,就係佢鍾意(攝影:陳俊強) 由Blue Jeans成立到解散,都係昇哥嘅決定,佢話唔friend就夾唔到band,但又好易鬧交連朋友都冇得做(資料圖片)
黃良昇作曲、8、90年代金曲《豈有此理》同《下雨天》,到o依家好多後生都聽過(資料圖片) 2004年昇哥重組嘅Blue Jeans三變四,除咗蘇德華,仲加入新成員(右起)劉祖德同霍兆強,豹哥單立文冇加入(資料圖片) 同梅姐合作嘅畫面,相信好多人都好懷念(facebook圖片)
昇哥喺幕前幕後都好有經驗,不過唔鍾意做(facebook圖片) 退出樂壇係佢覺得舒服嘅決定(攝影:陳俊強) o依家昇哥成日約埋一班音樂發燒友搞吓「小圈子」聚會(facebook圖片)
仲會彈琴唱歌,咁就好開心同滿足(facebook圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!