掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

FF女友選舉 你揀湯洛雯定黃心穎? __,心穎,湯洛雯,黃心穎,

FF女友選舉又嚟喇,你會揀邊個呢?又嚟到十年一次嘅FF女友選舉,今次參賽嘅有任性女友湯洛雯(靚湯)同倣驕女黃心穎,兩個都咁Sweet同可愛,試問你點揀 ...


FF女友選舉又嚟喇,你會揀邊個呢?

又嚟到十年一次嘅FF女友選舉,今次參賽嘅有任性女友湯洛雯(靚湯)同倣驕女黃心穎,兩個都咁Sweet同可愛,試問你點揀!醒吓啦,咁大個人仲亂諗嘢。其實只係See SeeTVB嘅Facebook專頁搵嚟兩位女神,以《與諜同謀》劇中嘅角色扮演女友嘅身份,同一眾網民示愛,片後上載只係短短幾日已經有過萬點擊,女神現身,認真非同小可!

性感露肩

先嚟介紹靚湯,佢喺劇中經常性感上陣,今次佢以劇中鄒珮瑜嘅身份競選女友,當然都要少露香肩,使盡渾身解數靚湯着上性感迷人嘅露肩上衫,露出白滑香肩,仲要紮起頭髮,啲女神味出晒嚟,淨係個Look都已經引死人!以為咁少嘢?靚湯大講甜言蜜語,務求令到一眾網民,舉手投降自願稱臣。

表現任性電死人

靚湯用佢嗰對水汪汪嘅大眼,望住你話:「你覺得我好隨便,但我知道,我諗緊嘅都係你!」試問邊個可以抵抗得到!靚湯又表現任性嘅一面,佢話:「我冇當你係阿四喎,我只係搵到一個完全信任嘅人!」真係又任性又抵錫,網民都話即管吩咐我做嘢最後靚湯使出殺手鐧,直接表白:「要我去電其他人冇問題,但唯一電到我嘅,係你!」睇到一眾網民留言話跪晒喺地,全部畀靚湯電暈。

做好惡女上司

到另一位女友候選人,幻想吓你有一個好惡嘅女上司,但呢個上司好似心穎咁靚女,佢喺劇中扮演嘅卓敏莉,表示兇狠,但內裏小鳥依人,一眾網民都話,好想有一個有反差萌嘅女友。心穎當然都有冧句派街坊,佢話:「喺人面前係惡上司,但喺你面前我先喺我!」,心穎再用甜到漏嘅笑容,同你講:「我堅強因為冇人配見到我嘅軟弱,唯一例外,就係你!」佢仲話咩都要贏,但唯一想輸畀你,網呢就話好想保護心穎,做佢背後嘅男人!兩位女神都各有千秋,是但一個做我女朋友都感動萬分呀!

網民有話兒:

ErXXXXXnt 會死人㗎~

ChXXXXXan 就係噤(咁)、就殺死人喇!

WaXXXXXan 我認輸喇!HAHAHAHAHA!正

AlXXXXXaw 出事咖嘛

VaXXXXXam 電死人....


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!