掃呢頁CODE去手機

2017年3月4日 星期六

素顏做運動 陶枳樽教Gym專吸女仔客 __,陶枳樽,

陶枳樽話佢做運動都係素顏㗎!藝人陶枳樽(Crz)去年考獲高級私人健身教練牌,近日再報讀綜合肌筋膜放鬆法,亦開始教人。靚女教練吸引不少男客人?她卻笑說:「其實我主要係教女仔,因為做運動一般都唔化妝素顏好Casual,做完又成身汗咁,搵番女教練會好啲,同樣男仔心態都一樣。」問到何以有興趣考牌?她說:「其實我想考咗好多年㗎嘞,自己本身都成日去做健身,但有啲動作始終做得唔正確,咁就諗不如考個牌,因為考牌前 ...


陶枳樽話佢做運動都係素顏㗎!

藝人陶枳樽(Crz)去年考獲高級私人健身教練牌,近日再報讀綜合肌筋膜放鬆法,亦開始教人。靚女教練吸引不少男客人?她卻笑說:「其實我主要係教女仔,因為做運動一般都唔化妝素顏好Casual,做完又成身汗咁,搵番女教練會好啲,同樣男仔心態都一樣。」問到何以有興趣考牌?她說:「其實我想考咗好多年㗎嘞,自己本身都成日去做健身,但有啲動作始終做得唔正確,咁就諗不如考個牌,因為考牌前要讀個課程,同埋要做體能測試,咁就可以清楚晒,而且有牌仲可以教人,我都有教開人跳舞,所以教人我都OK㗎!」

Crz認為做運動除了修減肥之用,還可健體,她謂即使在家中也會做運動,家裏有一台單車機,她會跟爸爸輪流踩,原來陶爸爸也十分喜歡運動呢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!