掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

徐冬冬做Gym戰鬥格 舉啞鈴Big爆衫 __,徐冬冬,

拎定紙巾!女藝人不嬲都鍾意去做GymKeep住身形,喺夏天來臨前操fit自己,以最佳體態示人,擁有35E魔鬼身形嘅大陸藝人徐冬冬都唔例外。呢日冬冬全副 ...


拎定紙巾!

女藝人不嬲都鍾意去做Gym Keep住身形,喺夏天來臨前操fit自己,以最佳體態示人,擁有35E魔鬼身形嘅大陸藝人徐冬冬都唔例外。呢日冬冬全副運動裝,去到Gym房為自己塑造更完美嘅身形,見佢梳咗個春麗頭,玩晒成個場嘅設施,上到擂台練打拳仲好有台型。

一向被視為性感尤物嘅冬冬今次件運動裝好似無乜特別,不過當佢烏低身舉啞鈴嘅時候,就會發現一條深長嘅事業線,相當之「胸險」。冬冬留言話:「往事不必遺憾… 若是美好,叫做精彩。 若是糟糕,叫做經歷。 把握眼前,才最重要。 送給自己…… 」佢啲相咁靚咁精彩,對於網民嚟講絕對係一份唔錯嘅禮物!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!