掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

Jeana台灣撞車 男友翁子光趕住去接機 __,Jeana,翁子光,何佩瑜,

Jeana有男友接機。女星何佩瑜(Jeana)在台灣高雄拍攝時遇上交通意外,於下午返抵港,導演男友翁子光早於一小時前到機場接機,在原定抵港時間一小時後 ...


Jeana有男友接機。

女星何佩瑜(Jeana)在台灣高雄拍攝時遇上交通意外,於下午返抵港,導演男友翁子光早於一小時前到機場接機,在原定抵港時間一小時後,戴上CAP帽口罩低的素顏Jeana低調步出入境大堂,見到她的鼻樑明顯有紅腫。

驚後腦有事

Jeana一見男友即時笑晒,翁子光即時上前幫女友推行李,問到有否替女友擔心?翁子光說:「佢受傷有打畀我,梗係擔心啦,當時做緊嘢,以為佢有咩事。(見到相先知驚?)冇即時見到相,知道佢皮外傷,有頭暈,驚係後腦有事,好彩照X光冇大礙。(即刻飛過去陪女友?)我去都冇用,醫生先醫到佢。(咁你心靈上幫到佢。)有劇組照顧佢,好彩套戲已經拍完。今次撞車冇佢上次潛水咁擔心,佢潛水嗰次又喊又咩,其實真係好危險,水又凍,每次落水前都要用凍水淋上身,適應水溫。當時都有去睇佢,雖然自己唔得閒,要準備新戲。(之後會陪女友?)之後都會陪佢,跟住工作唔會遠,都係中港兩邊走。(娶咗佢咪唔使擔心?)兩件事都冇關係。」

誠心還神

Jeana又指今次意外屬不幸中的大幸:「已經好幸運,如果架車轉另一個方向就跌咗落山,返到嚟之後要誠心還神,好好抖吓,係鼻同眼有啲腫,之後係4月9先出活動,相信一星期可以消腫。當時意外都冇喊,因為當時瞓緊覺,當下唔係好理解到發生緊咩事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!