掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

Jeana台灣炒車撼頭:差啲上得香畀我! __,Jeana,何佩瑜,

昨日下午抵港的Jeana,見導演男友翁子光接機終於重現歡顏,一掃陰霾。
Jeana台灣炒車撼頭:差啲上得香畀我!遠赴台灣拍新片的何佩瑜,日前戲份煞科後,結束行程返港期間發生交通意外,乘坐的七人車突然失控撞壆,凹陷變形。何佩 ...


Jeana台灣炒車撼頭:差啲上得香畀我!

遠赴台灣拍新片的何佩瑜,日前戲份煞科後,結束行程返港期間發生交通意外,乘坐的七人車突然失控撞壆,凹陷變形。何佩瑜在意外中不慎撞傷頭、眼、鼻,經檢查後未有大礙,昨日按原定行程返港。男友翁子光到機場守候,見到男友的何佩瑜即時笑晒,但提到意外仍猶有餘悸:「如果我哋架車當時撞向另一邊,就會碌落山,差啲上得香畀我!」認真大吉利是!

女星何佩瑜(Jeana)近日身在台灣拍攝新戲,至周五順利煞科後準備起行回港,卻在前日早上不幸遇上交通意外!Jeana乘坐的七人車在墾丁前往高雄的公路上突然失控,猛力撼向石壆,車頭及車側炒至凹陷變形。而正於副駕駛座休息的Jeana來不及反應,頭、眼、鼻撞傷,同車的馬來西亞小演員盧宣彤亦撞傷頭及下巴,兩人隨即被送院救治,經檢查及照X光後確認傷勢冇大礙,均已出院。

口罩遮腫樣

Jeana按原定行程,於昨日下午返抵香港,導演男友翁子光趕到機場接機。素顏的Jeana戴上Cap帽、口罩低調步出離境大堂,見她的鼻樑明顯有紅腫,翁子光即時上前幫女友推行李,又除下外套讓女友披上。Jeana見到男友終於面露笑容,一掃陰霾,但回想到意外一幕,仍心驚膽跳:「發生嘅時候,唔係好知乜事,因為嚟得太突然,我都係第一次遇交通意外。我喺醫院諗番轉頭,如果我哋架車當時係撞向另一邊,就會碌落山,差啲上得香畀我,諗番都心寒,所以真係好好彩!以前聽就聽得多,今次真係感受到車禍嘅撞擊力,仲要撞到咁大力,想像唔到架車反轉會點,真係好危險!」

Jeana乘坐的七人車車頭及車側凹陷變形。
  • Jeana乘坐的七人車車頭及車側凹陷變形。
救護人員為Jeana檢查傷勢。
  • 救護人員為Jeana檢查傷勢。
意外發生後,Jeana送院檢查、照X光。
  • 意外發生後,Jeana送院檢查、照X光。

驚後腦有事

見女友驚魂未定,問翁子光會否擔心?他說:「佢受傷有打畀我,梗係擔心當時做緊嘢,以為佢有咩事。(見到相先知驚?)冇即時見到相,知道佢皮外傷,同埋有頭暈,驚後腦有事,好彩照X光冇大礙。(即刻飛過去陪女友?)我都想,但我去都冇用,醫生先醫到佢。(心靈上幫到佢。)有劇組照顧佢,好彩套戲已經拍完。今次撞車冇佢上次潛水咁擔心,佢潛水嗰次又喊又盛,其實真係好危險,水又凍,每次落水前都要用凍水淋身,適應水溫。當時有去睇佢,雖然自己唔得閒,要準備新戲。(之後會陪女友?)之後都會陪佢,嚟緊工作唔會遠,都係中港兩邊走。(娶咗佢咪唔使擔心?)兩件事都唔『啦更』!」

何佩瑜
  • 何佩瑜
起身見頭暈的Jeana,送院後需要坐輪椅。
  • 起身見頭暈的Jeana,送院後需要坐輪椅。
Jeana雖戴上口罩,但鼻樑位置明顯紅腫!
  • Jeana雖戴上口罩,但鼻樑位置明顯紅腫!

而受傷的Jeana表示工作安排未受影響:「已經好幸運,返到嚟之後要誠心還神,好好抖吓,係鼻同眼有啲腫,之後4月9日先出活動,相信一星期可以消腫。意外時冇喊,因為當時瞓緊覺,唔係好理解到發生咩事。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!