掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

轉做賢妻良母  Jessica C收唔埋警鐘胸 [壹週刊 - 1410] __,Jessica,Jessica C,警鐘胸,M1,

JC生女後,打扮比以前密實好多,刻意收埋美好身材,不過有啲嘢點都收唔埋嘅。同你吟一吟轉做賢妻良母 JessicaC收唔埋警鐘胸JessicaC同安志杰 ...


JC生女後,打扮比以前密實好多,刻意收埋美好身材,不過有啲嘢點都收唔埋嘅。

同你吟一吟

轉做賢妻良母  Jessica C收唔埋警鐘胸

Jessica C同安志杰所生女兒 Tessa,下星期就 1歲生日( 23/3),自從生咗囡囡之後, JC就收起對「警鐘胸」,出席活動都唔再晒胸,轉走賢妻良母路線。

呢日就見到 JC帶 Tessa去淺水灣,參加混血模特兒 Cara G大女 India三歲生日會,雖然 JC話咗唔想再行性感啫,但係個招牌「警鐘胸」都唔係咁易收得埋,影大合照嗰陣一個不經意,都露罅搶晒鏡。

走嘅時候 Tessa原本由工人拖住行,但因為附近冇的士,要行去另一個地方截車,所以 JC索性攞條孭帶出嚟,自己親自孭住囡囡,唔使工人姐姐幫手。

即將滿一歲嘅 Tessa眼仔又大又圓碌碌勁精靈,加埋仲經常笑口噬噬,真係人見人愛,不過因為佢仲係冇乜頭髮,所以好多人以為佢係男仔。

JC係咁意𠌥低身,招牌「警鐘胸」即時搶晒鏡。

雖然有工人跟身,但係 JC湊女都唔使假手於人。

一歲大的 Tessa勁精靈,但因為少頭髮關係,好多人以為她是男仔。

安志杰同 JC生女後更恩愛,他們在年中會補辦婚禮,而他們更希望可以生多個小朋友陪 Tessa。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!