掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

【唱歌撈唔掂】蕭正楠「邪不能勝正」得罪Juno老竇 避走大陸 __,Juno,蕭正楠,正楠,中國,大陸,麥浚龍,

曾經做童星嘅張繼聰,05年以創作歌手出道,但歌手形象就唔係好被大眾受落,搞到佢同謝安琪結婚後,大家仲叫佢做「謝繼聰」㖭,搞到張繼聰好唔開心,仲有過自殺 ...


曾經做童星嘅張繼聰,05年以創作歌手出道,但歌手形象就唔係好被大眾受落,搞到佢同謝安琪結婚後,大家仲叫佢做「謝繼聰」㖭,搞到張繼聰好唔開心,仲有過自殺念頭,但係佢喺12年去咗無綫拍攝《老表,你好嘢!》後,事業起色,o依家佢重振夫綱,重奪姓氏,真係可喜可賀!而過往不少男歌手,都因為喺樂壇發展不順,而轉投公仔箱,拍劇殺出另一條血路。鄭嘉穎

嘉穎93年入行做歌手,當時佢有「棒球小子」嘅外號,後來發展欠佳而轉戰台灣,幾年來只出過一張唱片。後來唱片公司仲倒閉埋,佢就唯有轉行拍台劇,佢同林志穎、蘇有朋合作嘅《絕代雙驕》,嘉穎就飾演奸角江玉郎,就係咁佢俾無綫注意到,請佢返港拍劇。06年佢憑《天幕下的戀人》榮登「視帝」,後來佢再於11年憑《怒火街頭》演繹Law霸一角再奪視帝寶座。馬浚偉

93年參加歌唱比賽簽約華納,與鄭嘉穎同期出道。馬仔出道初期,因貎似黎明,有傳媒就叫佢做「小黎明」,佢第一張大碟以「他不是學友、他不是克勤、他不是黎明」做宣傳口號,一下子同樂壇三位歌手比較,令人覺得佢唔夠謙厚,狂妄自大。結果令佢長期承受歌迷噓聲,同俾歌迷瘋狂攻擊,最後更不被華納續約。95年,獲無綫高層曾勵珍嘗識,加盟大台,成為愛將。曹永廉

94年以歌手身份出道,但係發展平平,最後轉投無綫做藝員,2000年憑演出《妙手仁心II》的向眾仁醫生一角,重新為觀眾注意,2006年則參演處境喜劇《高朋滿座》。其後他的戲份也越來越多,成為演出密度頗高的二線小生。去年憑《公公出宮》嘅「細雞」一角奪得台慶頒獎禮嘅最佳男配角。蕭正楠

02年喺李澤楷旗下嘅大國文化做歌手,蕭公子更被冠以「翻版鄭伊健」之稱,當時嘅氣勢真係好勁吓,點知佢係一個頒獎典禮中,擊敗競敵麥浚龍獲得男新人金獎時,有傳蕭公子講咗一句「邪不能勝正」,而得罪咗Juno嘅老竇麥紹棠,其後蕭公子就被全面封殺,避走大陸。直至08年,佢先簽約大台成為旗下藝人,發展都算順利,一劇接一劇,最大嘅收穫當然係搵到黃翠如做女朋友王浩信

王浩信因一次去唱卡拉OK而被發掘,05年正式簽約Neway Star,成為歌手。不過星途就真係麻麻,06年出過兩隻專輯之後就消聲匿跡。直至08年約滿轉簽大台,王浩信亦都有密密有劇拍,而初時佢主要都係飾演配角,喺2012年嘅《名媛望族》,其中一幕佢仲畀飾演佢爸爸嘅劉松仁怒摑,仲摑足13巴,仲因為咁而令佢開始成名。仲係去年一嘗男主角嘅滋味,喺《樓奴》做男主角,而佢今年仲因為喺《EU超時任務》飾演渠頭人氣急升㖭都咪話唔巴閉!

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017)投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

佢哋都係歌手,你知道嗎?(資料圖片) 當年嘉穎以「棒球小子」形象做歌手,仲同王馨平拍過拖添!(資料圖片) 之後轉拍劇,仲憑《怒火街頭》嘅Law霸奪得視帝。(資料圖片)
《拳王》(資料圖片) 馬仔當年做歌手時,有小黎明之稱。(資料圖片) 馬浚偉曾經同陳豪拍劇。(資料圖片)
同蔡少芬拍攝《勇往直前》。(資料圖片) 曹永廉以歌手身份出道。(資料圖片) 同蕭正楠一齊轉行拍劇。(資料圖片)
蕭正楠當年有《翻版鄭伊健》之稱。(資料圖片) 同田蕊妮、李司棋一齊拍《巨輪》。(資料圖片) 蕭正楠拍劇後,最大收穫當然係搵到翠如BB做女友(資料圖片)
「渠頭」王浩信曾出過兩張專輯。(資料圖片) 《致命復活》(資料圖片) 佢同朱千雪拍嘅《EU超時任務》飾演渠頭人氣急升。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!