掃呢頁CODE去手機

2017年3月24日 星期五

車上唱K爆紅 曾國猷盡得志偉搞笑真傳 __,志偉,曾國猷,曾志偉,

猷猷咁搞笑,要做網紅話咁易。潮興CarpoolKaraoke(車上唱K),不少國際巨星甚至連美國百變天后LadyGaGa亦在車上一展歌喉。最近曾志偉細 ...


猷猷咁搞笑,要做網紅話咁易。

潮興Carpool Karaoke(車上唱K),不少國際巨星甚至連美國百變天后Lady GaGa亦在車上一展歌喉。最近曾志偉細仔曾國猷(猷猷)與無綫女主持梁芷珮(Christy)在社交網上開設頻道大唱經典歌,上載的影片已吸引過七萬人觀看,Christy讚猷猷渾身是戲,盡得爸爸的搞笑真傳。

猷猷與Christy的老公Ken是由細玩到大的好兄弟,可算是對方與Christy的媒人,Christy表示只要他們三個一齊便有無限笑彈。提到猷猷的Carpool Karaoke片段放上網後大受歡迎,Christy指只是無心插柳:「我哋十幾年前已經成日諗啲嘢玩,我覺得猷猷唱歌幾好聽,同埋佢扮呢啲樣係好乞人憎嘅!最近好興喺架車入面唱嘛,我有諗過喺其他地方,但係我覺得喺架車係最正!嗰日我哋揸車去學友演唱會,順帶就唱埋!」一直坐在旁邊笑笑口的猷猷則怕醜地說:「我唱歌唔係好好聽,但會成日喺屋企唱,尤其係我偶像學友嘅歌。」

唱學友歌開心Share

經記者幾番邀請,猷猷才即席獻唱幾句張學友的《頭髮亂了》,果然有板有眼!演出經驗豐富的Christy被問到會否教一、兩招給猷猷,她竟說:「梗係唔使!佢嘅Gene(基因)咁勁,成身都係戲!唔係講笑,佢求其擺個樣已經好搞笑,我媽咪都讚佢得意!」猷猷忍不住說:「三十幾歲仲話得意?不是吧!」說罷即擺出趣怪表情:「我真係好得意咩?」

講到將來發展,Christy與猷猷異口同聲地說:「我哋期待任何方式嘅合作模式,最緊要將開心分享出去,做嘢最緊要開心、好玩,好似我哋每次拍片都係玩,我哋覺得只要自己玩得開心,睇我哋片嘅人都會跟住笑出嚟,呢樣係我哋最想做嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!