掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

Keep住 21吋蛇腰 陳自瑤修身收服大隻王浩信 [壹週刊 - 1410] __,王浩信,陳自瑤,M1,

探熱針Keep住21吋蛇腰 陳自瑤修身收服大隻王浩信35歲陳自瑤(YoYo)跟王浩信結婚四年多,12年誕下囡囡靖喬後,人母YoYo即緊張減肥修身,老公 ...


探熱針

Keep住 21吋蛇腰 陳自瑤修身收服大隻王浩信

35歲陳自瑤( YoYo)跟王浩信結婚四年多, 12年誕下囡囡靖喬後,人母 YoYo即緊張減肥修身,老公去年憑「渠頭」一⻆彈起成師奶殺手後,索爆人妻 YoYo更加不敢鬆懈,做瑜伽、打泰拳狂操 keep fit。 YoYo為咗「炮製」 21吋蛇腰,最近出動到自然療法。

要 keep住小蠻腰不易, YoYo除了做運動,飲食亦控制得小心,一向食量不大的她,近年更食得健康,戒消夜及零食。據知她近日經朋友介紹,去天然醫療中心減肥,將纖腰由二十三吋減到二十一吋,回復少女腰,她亦頻頻在微博騷身材。

「王浩信愈操愈 fit,做老婆又點可以懶,其實 YoYo一向瘦底,但生完始終肚皮會鬆啲,佢都呻過話點做運動都好難去番少女時代咁,加上湊女又拍劇,好忙又壓力大,搞到佢間唔中失眠,個人有啲水腫。喺嗰度做咗個幾月(療程), fit咗精神咗。」知情者說。

35歲 在天然醫療中心逗留一粒鐘,陳自瑤孖住該店職員離開,原來兩人約了朋友在附近 high tea。

22歲  04年拍第一部電視劇《四葉草之赤沙印記》,陳自瑤當時 22歲仍有 baby fat。

通完頂未見疲態

嫁做王太後, YoYo索爆人妻形象更入屋, fans反而比以前多。近日忙於拍攝新劇《天命》的她,雖然連踩兩日通宵戲,但仍抽空去充電。當日她上了尖沙咀一間養生店,逗留了一小時便離開,之後再約友人茶敍,公私兩忙,難得她還有精力與朋友聯誼。

老公王浩信近年事業漸入佳境,一五年拍《樓奴》開始升呢做男一,去年拍《 EU超時任務》,更被網民大讚演技大躍進,爭視帝呼聲高,雖然最後落空,但人氣急升。

女兒舉行百日宴時,陳自瑤未完全修身,仍然有些少浮腫。

王浩信演「渠頭」一角人氣急升,之後他更積極練大隻,愈操愈弗。

正在趕拍電視劇《天命》,試過連踩兩日冇休息,但陳自瑤依然精神過人。

享受二人世界

旺夫的 YoYo本可以專心一意湊女,但深明夫妻相處之道,就算老公想生多個她都堅持押後︰「我一向很有事業心,做女人唔可以只得家庭冇事業,要兩者兼顧。」她偶爾還會撇下女兒,與老公二人世界,去年他們拍拖到越南旅行,事後她笑稱被女兒投訴。

將自己保持在最佳狀態,去年底在台慶跳肚皮舞時, YoYo輕輕一露即成為焦點,同場的馬國明、黃宗澤亦讚王浩信識貨。老婆 keep得好,老公有面子,王浩信都忍唔住沾沾自喜︰「佢哋讚我有眼光。」

陳自瑤經常將扮靚心得 po上網公諸同好,據知為貪方便,她索性買了 mini版「和諧能量波」返屋企慢慢歎,就算開工都 keep住靚。

吃得清淡健康,陳自瑤甚少大魚大肉。

自知有條件,她不介意做 facial出鏡。

近年她愛上運動,手臂開始有肌肉。

弗爆索媽

娛圈人妻戰鬥力強,剛生完一個月的索媽陳爽以及長腿天后陳敏之,不單修身快,甚至比未生女藝人嘅 body更有睇頭。

陳爽

14年生完大仔 Adrian的陳爽,極速修身,經常大方著泳衣晒弗爆身形,被網民大讚,今年二月生完第二胎 Ashely後,陳爽更厲害,十二日已經可以著貼身褲 T恤,完全唔似啱啱生完。

陳敏之

擁有 42吋長腿的陳敏之,去年底生完第一胎,即努力湊仔修身,加上有美容院贊助減肥,唔夠三個月,跟最弗時只相差數磅,現已經「夠瘦」演出大台重頭劇《溏心風暴 3》。

陳爽

陳敏之

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!