掃呢頁CODE去手機

2017年3月28日 星期二

陳琪:滿約離巢無綫 陳琪轉行做KOL __,陳琪,無綫,

陳琪最後一日拍攝《深宮計》兼離巢在即,不捨之情可想而知!於無綫度過廿年光陰的藝人陳琪,於下月7日滿約便離巢,展開人生另一頁!前日她為無綫新劇《深宮計》 ...


陳琪最後一日拍攝《深宮計》兼離巢在即,不捨之情可想而知!

於無綫度過廿年光陰的藝人陳琪,於下月7日滿約便離巢,展開人生另一頁!前日她為無綫新劇《深宮計》最後一天開工盡顯不捨,故趁午飯時間走到化妝間找馬國明、陳煒及單立文等同事集郵,眾人獲悉她將離開也送上祝福。

被老公揶揄冇貢獻

回想畢業後投身社會的第一份工便是無綫,陳琪坦言光陰似箭:「仲差幾個月就拎到長期服務個金牌,但係人生就係要有無奈先變得精彩,其實當初傾續約時都好矛盾,無綫的確畀咗好多嘢我,畀我識到老公胡諾言,又生咗三個小朋友好滿足,要說再見真係唔捨得,但呢分鐘我搵唔到突破嘅空間,所以就想試吓其他嘢。」更指老公尊重其決定,笑言着老公畀心機搵錢,沒料被對方揶揄冇貢獻,令她哭笑不得!

談到新動向,忙於做「KOL」的她滔滔不絕,表示平日有透過社交平台分享湊小朋友的心得,以及推介相關產品,沒想過所推介的產品也賣斷市,驅使她蠢蠢欲動想嘗試做小朋友生意:「其實家長投資小朋友嘅錢仲貴過買樓,所以呢門生意絕對諗得過,但我唔倉促,再睇定啲先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!