掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

防止馬國明埋女友身 洪永城拖埋黃翠如Mark實唐詩詠 __,翠如,唐詩詠,馬國明,洪永城,黃翠如,

防止馬國明埋女友身洪永城拖埋黃翠如Mark實唐詩詠成功驅趕馬明,洪永城即時流露一副得戚樣,展示了一副勝利者的笑容,跟住就好似一塊貼身膏藥,全程做跟得男 ...


  • 防止馬國明埋女友身 洪永城拖埋黃翠如Mark實唐詩詠
  • 成功驅趕馬明,洪永城即時流露一副得戚樣,展示了一副勝利者的笑容,跟住就好似一塊貼身膏藥,全程做跟得男友,寸步不離以防馬明再有機會埋女友身,其間高層杜之克行埋去跟他們握手,似足去飲祝賀一對新人咁款,洪永城就十分受落,笑到烚熟狗頭咁,仲輕撫女友膊頭一下。

    跟住洪永城再帶唐詩詠去老友黃翠如度,然後他自己要去做訪問,叫老友幫手𥄫住女友,等馬明唔可以再有機可乘。洪永城用盡辦法阻馬明埋女友身,當然馬明就算面皮再厚,都唔敢喺這個場合再撩唐詩詠。

    【邁向28周年】娛圈風雲

    手機用戶請按此觀看StoryMap:

    http://bit.ly/2mSN4Q0


    鍾意就快D Share啦!