掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

已分手!陳雅倫數臭Martin攬女大話連篇 __,陳雅倫,

藝人陳雅倫早前宣布與吳彥祖表哥Martin閃婚,未幾又被拍得二人在街頭恩愛錫錫,陳雅倫在社交網站上否認放料,更被指因而與Martin的婚事「撻Q」。今 ...


藝人陳雅倫早前宣布與吳彥祖表哥Martin閃婚,未幾又被拍得二人在街頭恩愛錫錫,陳雅倫在社交網站上否認放料,更被指因而與Martin的婚事「撻Q」。

今日有指Martin在朋友聚會上攬女,對象是藝人陳惠敏的女兒陳鳳儀,而陳雅倫亦在社交網站留言直認與Martin已分手。記者致電向陳雅倫求證,她亦大方表示二人已分手,被問二人的關係,她說:「我真係要多謝狗仔隊,我人在北京,都可以幫我影到呢啲相,佢成日話佢好忙,原來係忙住攬女!」

Martin被指育有一子,此事陳雅倫亦知道,不過心滿屈結的陳雅倫就連串爆料,鬧爆Martin是大話精:「佢對我大話連篇,枉我對佢咁好,所以佢個前度鬧佢嘅嘢我都認同,『空穴來風,未必無因』,佢曾經同我解釋,佢冇同個前度拍過拖,係瞓咗一晚就生咗個仔」

陳雅倫繼續鬧爆對方,指對方多多藉口因為忙而不見:「佢一直以來大話連篇,冇句真,之前係因為我愛佢,咁咪信佢囉!情人節同我生日,佢話好忙,唔得閒慶祝,咁我覺得開心就日日都係情人節,生日又冇意義嘅,所以冇慶祝!」

至於問到是否由陳雅倫主動講分手?她表示已講過五次,但直認為被對方的嗲功冧倒而心軟,她說:「同我拍拖嗰陣就接吻魚咁,成日講我愛你,叫我唔好離開佢,我就梗係開心同冧到暈啦,仲飄飄然𠻹!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!