網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月25日 星期六

城嫂方媛轉移視線 食飯唔提「婚事」 __,城嫂,方媛,Moka,郭富城,

真係提都唔提吓……天王郭富城2015年被踢爆同內地女模方媛相戀後,感情一直相當穩定,城城更不時喺網上放閃,簡直係sweet爆呀!而日前仲有網友爆料指城 ...


真係提都唔提吓……

天王郭富城2015年被踢爆同內地女模方媛相戀後,感情一直相當穩定,城城更不時喺網上放閃,簡直係sweet爆呀!而日前仲有網友爆料指城城與女友方媛將會喺下個月在港結婚,瞬間引起網友紛紛討論。而城城嘅經理人小美透過電話回覆本報時都未有否認,令傳聞更加疑幻似真。

方媛昨日亦喺社交網上載咗同友人嘅合照,仲話:「今天很開心和babe一起晚餐,還有偷偷告訴你們下個月上新的款都好漂亮喔!上新的也比較多期待吧!」相中見到心情靚爆嘅佢同朋友享受美食,睇相都覺得正呀,而唔少網友都留言祝福佢同城城,仲話係開心事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!