掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

伍允龍新戲做動作導演 孖住安志杰騷Quali __,安志杰,伍允龍,

伍允龍新戲做動作導演孖住安志杰騷Quali銀都機構今日於「2017香港國際影視展」舉行電影發佈會,其中由吳建豪、安志杰、伍允龍的《卧虎潛龍》亦都拉大隊 ...


  • 伍允龍新戲做動作導演 孖住安志杰騷Quali
  • 銀都機構今日於「2017香港國際影視展」舉行電影發佈會,其中由吳建豪、安志杰、伍允龍的《卧虎潛龍》亦都拉大隊做宣傳。

    伍允龍更在此片身兼數職,除了演員,又是指導兼製作監製,伍允龍話今次好開心,務求做到一套出色電影,又可以同前輩學習,仲用「前輩」去稱呼他的兄弟安志杰,搞到在場人士笑爆。

    至於安志杰指可以跟兄弟一齊拍電影非常好玩,加上又沒什麼拗撬,希望下次可以再一齊合作,另外佢又大讚吳建豪工作態度認真,是一位非常好的演員。《卧虎潛龍》是一套高特效警匪片,入面有唔少動作畫面,安志杰同伍允龍更即場騷一騷功夫,而大隻嘅安志杰稍為谷一谷,更差啲搞到爆衫收場。

    鍾意就快D Share啦!