網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月15日 星期三

名人:Rosemary飛釘咬唇氹老公返歸造人 __,Rosemary,

Rosemary真係幾識氹老公!35歲混血名模Rosemary於2015年底與拍拖5年的印裔富商Jason拉埋天窗,結婚已1年多,好友貝安琪卻後來居上 ...


Rosemary真係幾識氹老公!

35歲混血名模Rosemary於2015年底與拍拖5年的印裔富商Jason拉埋天窗,結婚已1年多,好友貝安琪卻後來居上未婚懷孕,並已搶閘生B做媽媽,但Rosemary仍未有所出。早前出席活動被問起造人計劃,她直言因為和老公經常分開周圍飛,難有機會見面造人。

懶理途人

日前兩公婆終於齊齊回港,與老公分隔多時的Rosemary當晚無懼寒風穿上低胸花花薄絲長裙,翹實老公現身大坑,素顏的Rosemary雙峰飛釘凸點,相當性感誘人。身為名模的她懶理途人眼甘甘,風騷地與老公邊行邊傾,期間更施出咬唇甜笑冧功,老公明顯被電到暈得一陣陣,不時回望嬌妻。

搵食冇下文

Rosemary與老公沿路搵食,經過多間食肆都停下腳步望一望餐牌,但日本菜、西餐全部唔合胃口,兩人行到暗角位又再頭貼頭咬耳仔,其後未有用膳便急急取回座駕,飛車回家享受甜蜜時光。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!