掃呢頁CODE去手機

2017年3月24日 星期五

阿嬌介入人哋感情?阿Sa撐:行得正企正 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

阿Sa力撐阿嬌!藝人蔡卓妍(阿Sa)晚上出席公開活動,穿上皮褸亮相嘅佢輕輕露肩,甚有韻味。阿Sa笑言露少少就可以,要適可而止,笑言:「自我感覺良好就得 ...


阿Sa力撐阿嬌!

藝人蔡卓妍(阿Sa)晚上出席公開活動,穿上皮褸亮相嘅佢輕輕露肩,甚有韻味。阿Sa笑言露少少就可以,要適可而止,笑言:「自我感覺良好就得啦。」問到佢依家感情狀況,係咪有人追求緊?佢就話:「不嬲都有架啦,咪睇少我。(未揀啱?)唔答呢啲,之前古天樂教我唔好回應咁多感情事。」

問到好姊妹鍾欣潼(阿嬌)同內地富二代秦奮傳出緋聞,蔡卓妍就話:「朋友嚟嘅,佢之前都有嚟睇我演唱會,佢哋唔係拍拖。(阿嬌被指介入人哋感情?)唔需要回應,多枝折生。行得正企正。」問到阿嬌有冇向佢訴苦?阿Sa就話:「吓?大家做咗十幾年呢啲濕濕碎,人哋講咩由佢,人生唔係睇呢啲人臉色,要享受人生。」對於有指秦奮嘅女友亦有喺社交網亦有表態,阿Sa就耍手表示唔知道。再追問阿嬌依家有冇拍拖?阿Sa就話:「唔回應,結婚嗰時你哋咪知囉。(咁遲先知)啋,咁樣咒我哋!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!