掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

同蔡卓妍拍床戲 人夫周柏豪嗌爽 __,柏豪,阿Sa,蔡卓妍,周柏豪,

周柏豪話好爽呀!由女星蔡卓妍(阿Sa)與周柏豪主演的英皇新片《原諒他77次》於會展宣傳並播放預告片,見二人在片中有咀嘴、床戲等親密鏡頭,而鄭希怡、鍾欣 ...


周柏豪話好爽呀!

由女星蔡卓妍(阿Sa)與周柏豪主演的英皇新片《原諒他77次》於會展宣傳並播放預告片,見二人在片中有咀嘴、床戲等親密鏡頭,而鄭希怡、鍾欣潼亦有客串演出,在戲中亦是飾演阿Sa的閨蜜。

問阿Sa在現實中會否原諒男友?她笑說:「要睇番咩事,都有自己嘅底線!(好似戲中唔可以有第三者?)都係嘅。」講到戲中有不少親密場面,阿Sa表示:「都多架,今次做拍拖十幾年嘅情侶,生活上有好多磨擦。(好多床戲?)都有啲,佢(柏豪)爽啲!」而柏豪透露戲中與飾演阿Sa父親的鄭丹瑞有嗌交戲:「都有幾場對手戲。(咁床戲爽啲定罵人爽啲?)罵旦哥爽啲!」身旁的阿Sa聞言笑說:「喺呢個場合問呢個問題,真係好唔畀我」柏豪聞言急急補充說:「其實床戲正啲!」阿Sa透露有一場床戲以嘈交收場,令她印象深刻,問現實生活有否經歷?她說:「又冇試過。」

新片請得拍檔鍾欣潼客串,阿Sa笑言:「我地有畀錢,唔知幾多,友情價!」鍾欣潼表示為新片客串兩日,如現實一樣做阿Sa好姊妹外,更透露是一位關鍵人物。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!