掃呢頁CODE去手機

2017年3月9日 星期四

【呢個係林作?】黃建東惡搞高潮女激似 __,林作,黃建東,Seasun,高潮女,

唔講完全認唔出呢個係林作……講緊短髮嗰個呀!憑惡搞PPAP而為人熟悉的無綫藝人黃建東(阿東)近日又有新搞作,今次還找來前大狀林作一齊玩,佢透露合作經過 ...


唔講完全認唔出呢個係林作……講緊短髮嗰個呀!

憑惡搞PPAP而為人熟悉的無綫藝人黃建東(阿東)近日又有新搞作,今次還找來前大狀林作一齊玩,佢透露合作經過:「早前喺晩宴認識咗林作好傾得埋,大家想一齊合作拍片。我第一個構想就係想改變佢嘅髮型同形象,咁啱最近《有樓萬事足》嘅高潮女Seasun熱爆,而佢又講過有2,000呎屋先有高潮,咁啱林作又有3,000呎大宅,所以度咗一個『高潮東』遇上『3,000呎林作』嘅故事,我另外扭轉咗高潮女凡聽到『3』就有高潮嘅見解。」

林作大變身做韓星

今次阿東特地帶備私伙衫、飾物和髮型用品為林作大改造:「我想佢着得rock啲,所以我去佢衣櫃度睇吓佢有啲乜嘢唔同嘅衫,結果裏面清一色西裝同紳士外套,所以我要帶自己嘅皮褸同飾物。最初我嘗試幫佢set頭,但係佢嘅頭髮實在太厚太難搞,所以最後交畀髮型師負責。最後我為林作打造咗一個韓星造型,仲化咗個煙燻眼妝。」

讚阿東有熱誠

問到林作今次對拍攝和改變形象有何感受時,他表示十分喜歡新形象,還說一直很留意黃建東的作品:「我覺得佢好似港版波叔(Sachs Baron Cohen),好有幽默感同創意,不停度橋又約我出嚟詳談,非常有心機同熱誠,所以無論佢想點樣做我都願意配合。由早拍到晚我人都散,但阿東仍然精力充沛不停調整拍攝,非常犀利。」

高潮東夾5吋事業線

今次阿東特地擠出5吋事業線、着黑絲和黐了假下巴,還改了個名叫Threesome,不停有高潮,大放笑彈。今次阿東對林作表現大為滿意,覺得他非常專業和有耐性,而且很感激他願意借出豪宅拍攝,以及他和林媽媽的熱情招待,拍最後一場整蛋糕整到廚房都污糟晒都毫無投訴,非常感動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!