網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月19日 星期日

勁sweet!琦琦晒愛女傑作賀任達華牛一 __,琦琦,任達華,

真係滿滿都是愛呀!影星任達華今日62歲生日,依然是型男一名,尤其是在女兒任晴佳眼中,今日琦琦便在社交網舖上多張華哥的生日相,全部是獨照,原來是小晴佳操 ...


真係滿滿都是愛呀!

影星任達華今日62歲生日,依然是型男一名,尤其是在女兒任晴佳眼中,今日琦琦便在社交網舖上多張華哥的生日相,全部是獨照,原來是小晴佳操刀的傑作,琦琦説:「生日快樂,面對女兒的相機鏡頭,爸爸的表情和眼神包含了所有的愛,滿滿的愛,Happy Birthday!」琦琦亦另外舖了她與老公的浪漫照片,照片中華哥不時回頭向着身後的琦琦,表達了二人同行,華哥永達在身邊守候,琦琦說:「生日快樂,我的人生知己,一句賀詞濃縮了我的千言萬語,Haaaappyyyy-birthday!」

其後東網致電琦琦時,她說:「華哥今日去咗做嘢,昨晚喺屋企同佢慶祝咗。(一家三口屋企食飯慶祝?)佢每次都話,簡簡單單有我哋同佢吹爉蠋就最開心,佢唔鍾意成班人一齊,我每次話租個地方,請live band請啲好朋友一齊同佢慶祝,佢就話千祈唔好,佢鍾意簡簡單單。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!