掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

Tommy Page自殺!葉蒨文:真係戥佢辛苦 __,Tommy,葉蒨文,阮文安,

對於TommyPage自殺身亡,令葉蒨文感到十分突然!90年代紅極一時嘅美國偶像歌手TommyPage,於美國時間3月3日被發現自殺身亡,終年46歲。 ...


對於Tommy Page自殺身亡,令葉蒨文感到十分突然!

90年代紅極一時嘅美國偶像歌手Tommy Page,於美國時間3月3日被發現自殺身亡,終年46歲。Tommy曾與葉蒨文合作,在1992年的專輯《A Friend To Rely On》中,收錄了他與葉蒨文合唱的《Im Always Dreaming Of You》,並一起合拍MV。

「佢係一個內向的人」

葉蒨文接受東網訪問時,對於Tommy自殺的消息表示感到震驚,她說「好唔開心,當年合作已覺得佢係一個內向嘅人,乜都擺喺心度,真係戥佢好辛苦。我仲記得同佢合作時,佢真係一個好Sweet嘅人,份人又Nice,不過嗰次合作後,大家再冇聯絡喇!其實佢仲好後生,細我幾歲,聽到呢個消息真係好突然,咁後生就過咗身!」

「Tommy擁有溫柔的靈魂」

葉蒨文之後又以短訊回覆東網,並深情寫道:「I am so saddened by the news of Tommy...I wish him peace and love and cherish our working time together...He was a gentle soul with a genuine, glowing smile that came deep from his heart. Tommy is one sweet Angel gone to heaven. My most sincere condolences to his family. Will miss him dearly.(獲悉Tommy離世的消息感到好悲傷,願他安息,我很珍惜我們一起工作的時光。Tommy擁有溫柔的靈魂,經常掛著從心而發的燦爛笑容,他去了天堂定會成為甜美的天使,我現向他的家人送上最真摰的慰問,會深深懷念他。)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!