掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

馬國明:【新歡VS舊愛】馬國明見心穎定欣濕晒 __,心穎,胡定欣,定欣,馬國明,黃心穎,

馬明咁緊張呀?無綫藝人馬國明及黃心穎這對緋聞男女齊齊出席影視展活動,接受訪問前,馬國明細心為心穎拿着訪問咪,之前心穎於台上提及劇集時,說了一句:「想唔 ...


馬明咁緊張呀?

無綫藝人馬國明及黃心穎這對緋聞男女齊齊出席影視展活動,接受訪問前,馬國明細心為心穎拿着訪問咪,之前心穎於台上提及劇集時,說了一句:「想唔想知我哋戲外有冇發展?」事後她坦言只是跟稿讀,不知是誰寫的。

而馬國明與舊愛胡定欣於現場傾得甚投契,反而與心穎「有距離」,他謂:「呢啲係大會安排,要尊重番大會。」而心穎坦言不會呷醋,全部都是朋友。而馬國明在現場不停流汗,問到心穎為何不替對方抹汗?心穎謂:「呢個唔係我嘅強項!」二人又坦言不介意以情侶檔合作,馬國明指心穎BB要買樓,問到是否買給他時,心穎即謂:「係我要買!」此時,高層樂易玲前來替二人解圍,更坦言批准二人情侶檔,馬國明笑言:「佢實畀㗎!因為公司有抽佣㗎嘛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!