掃呢頁CODE去手機

2017年4月13日 星期四

甄楚倩絕招對付菜檔阿姐 [壹週刊 - 1414] __,阿姐,甄楚倩,汪明荃,M1,

放蚊擘到個口成尺大,配合埋素顏加大媽look,甄楚倩超趕客!同你吟一吟甄楚倩絕招對付菜檔阿姐比邱淑貞細一歲,更早收山的甄楚倩,近年日久失修,進身大媽行 ...


放蚊擘到個口成尺大,配合埋素顏加大媽 look,甄楚倩超趕客!

同你吟一吟

甄楚倩絕招對付菜檔阿姐

比邱淑貞細一歲,更早收山的甄楚倩,近年日久失修,進身大媽行列。這天傍晚六時,一臉未瞓醒的甄楚倩素顏現身全港最貴街市之一的灣仔街市買餸,於菜檔買瓜,菜檔阿姐自動波代刨皮,明顯係熟客仔

阿姐邊做邊𢱑水吹,起初甄楚倩都俾面搭嘴,點知對方愈講愈興奮,順勢放慢手腳,搞到甄楚倩等到唔耐煩,頻頻放蚊以示不滿,係就係失儀啲,但係超見效,過多兩分鐘,即刻可以收貨走人,高招!

師奶搭訕,菜檔姐姐又不停講,甄楚倩好忙。

98年甄楚倩忽然搏到盡,一脫拍三級片《滿清十大酷刑之赤裸凌遲》。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!