掃呢頁CODE去手機

2017年4月27日 星期四

楊婉儀夫婦好有品 [壹週刊 - 1416] __,楊婉儀,M1,

兩公婆入貨有商有量好好傾。同你吟一吟楊婉儀夫婦好有品95年港姐冠軍楊婉儀,近年經營兒童教育,早排被生意拍檔入稟法院追討187萬元欠款,但Winnie( ...


兩公婆入貨有商有量好好傾。

同你吟一吟

楊婉儀夫婦好有品

95年港姐冠軍楊婉儀,近年經營兒童教育,早排被生意拍檔入稟法院追討 187萬元欠款,但 Winnie(楊之洋名)一於好少理,呢日下午同老公王瑞勳,拍住拖到銅鑼灣超市上糧,由蔬菜、凍肉,以至 cold cut逐個櫃枱買買買,然後跟住長長人龍排隊等俾錢,點知佢哋排錯特快櫃枱(只容許購買五件或以下貨品),收銀員拒絕為 Winnie服務,並要求他們重排另一條隊,今時今日的香港人,隨時躁底鬧爆又或者賴死企硬,偏偏兩公婆對望一眼就自動波轉隊再排過,這種文明人的應有行為,在香港買少見少,絕對要俾個 like楊婉儀!

兩公婆拍拖行超市,老婆負責揀,老公負責攞,好有默契。

楊婉儀見隊就排,完全冇留意排的是特快櫃枱,搞到老公埋位科水被職員拒絕。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!