掃呢頁CODE去手機

2017年4月9日 星期日

金像獎:曾志偉20年後再奪最佳男配角 __,志偉,金像獎,曾志偉,

曾志偉喺20年後再奪最佳男配角曾志偉憑電影《一念無明》,繼1997年《甜蜜蜜》後,20年後再奪最佳男配角,他在內地女星春夏手上領取獎項,他說:「好緊張 ...


曾志偉喺20年後再奪最佳男配角

曾志偉憑電影《一念無明》,繼1997年《甜蜜蜜》後,20年後再奪最佳男配角,他在內地女星春夏手上領取獎項,他說:「好緊張,好緊張,我諗唔到我咁緊張!本來諗都攞過啦,有乜咁大不了!不過對手名單太勁,秦沛、廖啟智、吳孟達,黑仔(姜皓文)你畀心機,我一部撼你二十六部,跟住係你嘅喇,知唔知!呢啲係命嚟,上一次我攞,係新導演陳可辛,今次攞又係新導演叫黃進,大家多啲留意佢!佢寫咗個好好劇本,同畀咗個好角色我做,我睇完冇法抗拒,大家都有目共睹,個電影講嘅係城市話題,估唔到後生仔可以寫得出、拍得出咁有心嘅電影!」

志偉又鼓勵角逐影帝的余文樂,他說:「我要多謝戲中對手余文樂,我冇諗過佢演得咁好,同埋唔同我傾偈!金燕玲攞、我攞,下一個到你!我要多謝特登嚟支持我嘅女,就係佢話:『爸爸你拍喜劇都唔知講乜,可唔可以拍啲有深度嘅戲?』,另外,今年我哋兩父子(曾國祥)都有提名,如果一齊攞獎就冇得頂!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!