掃呢頁CODE去手機

2017年4月15日 星期六

【劉鑾雄講大劉(22)】最愛《大亨》 劉鑾雄獨家私相簿MV全曝光 __,劉鑾雄講大劉,劉鑾雄,大劉,

由3月29日開始,一連18日、合共22集「劉鑾雄講大劉」,即時總點擊(影片及文章)逾1,000萬。今日終於到尾聲。錢銀,女人,男人的話題。而關於「大劉 ...


由3月29日開始,一連18日、合共22集「劉鑾雄講大劉」,即時總點擊(影片及文章)逾1,000萬。今日終於到尾聲。錢銀,女人,男人的話題。而關於「大劉」,坊間焦點亦一樣:股壇狙擊手、明星港姐女友情史更一籮籮,送Hermès送物業從不手軟,甚至將稀世名鑽贈予女兒,出入有「毛巾黨」開路,蔚為奇觀,花生不盡。今次劉鑾雄首次接受專訪,由「劉鑾雄」身份去講番「大劉」,「光環」多咗定少咗?感情分多咗定少咗?如果有追看過去這21集,應該心中有數。「大劉」商場上長袖善舞,「劉鑾雄」則善於講故事,而且金句不絕。既然來到訪問終章,節錄部份重溫:講奇遇。「不知幾多人寫信嚟,或者阿媽帶埋個女嚟,想我去照顧佢個女喎!望都唔敢望聽都唔想聽點知你係咪捉黃腳雞㗎!如果俾人咁樣屈你強姦,係一個笑話嚟㗎嘛!」講「股壇狙擊手」。大劉說:「我唔係股壇狙擊手,每次有呢啲行動,次次百分之一千都係被迫。我可以誓神劈願講,完全係被迫!」生意失敗,大劉自嘲:「我係廢柴中嘅廢柴,懵炳中嘅懵炳!」但講到最漂亮一仗,他卻說:「冇一單我覺得係最漂亮同滿意!因為我唔想嘅!絕大部份香港人係低估咗我嘅智慧!」* * * * * * *

家族失和,大劉24歲入院割膽,卻冇錢出院,要問老工人借錢,感懷身世一個人在醫院流淚:「四十幾年前冇錢,真係遇佛弒佛,遇父刺父,都要做!」可是他不認自己狠:「狠,我唔承認囉!好有膽量我認嘅。其實我好心軟。好多嘢人哋對我唔住嘅,我都好易算,因為我好滿足,老天爺成日都照顧住我,我已經好開心。」膽一早冇咗,依家連腎都換埋,關於「萬惡之源」,大劉感悟:「今日嚟講,人喺死亡邊緣,你會更加珍惜自己健康。因為無論我搵多幾多,或者我搵少幾多,我都唔會使得到㗎喇。」但在另一集,大劉也曾後悔年少輕狂;「我嗰時後生咁happy,但我睇番轉頭,依家後悔後生嗰時唔好咁happy,搵多啲錢。」「錢有機會就搵,但唔需要刻意,都已經夠食夠着,已經好夠,唔需要去爭做第幾富豪,我要引述好多人講:『我心中富有咪得囉!』」就係咁。* * * * * * *

風流半生,大劉說自己都曾經戇居過。「嘥咗10幾、20年,冇專心事業,嘥埋時間喺無謂女人身上。」原來他還是曾經受傷的男人:「一定會,做生意又有,男女朋友之間又有,一定會有。」「我唔係一出世就八、九十歲㗎!」大劉難得講笑。做過後生仔、經歷過求戀期的他,譚詠麟的歌反映其矛盾的「感情抉擇」,《一生中最愛》、《遲來的春天》琅琅上口。但哪位才是他一生中最愛,大劉不願開名。* * * * * * *

「他拼命追,我拼命追,追得到又如何?」徐小鳳有首《大亨》,大劉形容他創業期間、捱得最辛苦的時候,用這歌自勉。現送上此歌,及大劉提供的珍貴圖片,為「劉鑾雄講大劉」劃上圓滿句號。

統籌、採訪:陳月媚

攝影:陳俊強

攝錄:NEO、馮嘉銘、吉吉【劉鑾雄講大劉(1)】

獨家 千億富豪劉鑾雄 24歲問家傭借錢入院割膽

http://bit.ly/2ngVqNq【劉鑾雄講大劉(2)】

走過三輪水貨 「風扇劉」血淚史:唔夠半年已經冇錢出糧

http://bit.ly/2obalOj【劉鑾雄講大劉(3)】

遭猶太人出賣 大劉:我係廢柴中嘅廢柴,懵炳中嘅懵炳!

http://bit.ly/2mPTGzh【劉鑾雄講大劉(4)】家道中落 老父開廠俾人呃晒 大劉10歲前冇床瞓

http://bit.ly/2nr56WG【劉鑾雄講大劉(5)】大劉親剖與父關係:初則口角,繼而動武

http://bit.ly/2on7WQC【劉鑾雄講大劉(6)】聘福臨門廚師為家廚 大劉狠批昔日飯堂:依家唔啱胃口!

http://bit.ly/2oLevsv【劉鑾雄講大劉(7)】保鑣變毛巾黨 大劉驚握手:啲男人小完便唔洗手!

http://bit.ly/2oBDr69【劉鑾雄講大劉(8)】渣甸山大業主帶鎚仔收樓:扑爛咗,再做過!

http://bit.ly/2nzVt76【劉鑾雄講大劉(9)】大劉鬧廢青:叫佢咪去旅行?仲慘過殺佢老竇老母!

http://bit.ly/2oBFA51【劉鑾雄講大劉(10)】出手太狠跌200億 大劉:我點會唔怕輸!

http://bit.ly/2p4k31h【劉鑾雄講大劉(11)】首開腔為供股集資解畫 大劉:每次狙擊都係被迫

http://bit.ly/2nSgPh2【劉鑾雄講大劉(12)】股民爭買窩輪牛熊證覺「抵賭」 大劉譏:啲人冇腦吖嘛!

http://bit.ly/2nL2CBy【劉鑾雄講大劉(13)】花逾200億收購珍藏 大劉終於遇上一生最愛

http://bit.ly/2nqQv1A【劉鑾雄講大劉(14)】日日同款藍色Polo恤 大劉一季置裝費幾百萬

http://bit.ly/2olNm2l【劉鑾雄講大劉(15)】換腎悟生死 大劉:搵多幾多,都唔會使得到㗎

http://bit.ly/2pkVXzz【劉鑾雄講大劉(16)】飲水思源難 大劉:有需要嘅時候幫一幫,扶一扶

http://bit.ly/2p34RSE【劉鑾雄講大劉(17)】曾為愛情落錯注 大劉:嘥咗十幾廿年喺無謂女人身上

http://bit.ly/2osUA48【劉鑾雄講大劉(18)】大劉論盡摯友 彤叔亦師亦友 痛心羅兆輝染不良嗜好

http://bit.ly/2oaTfLU【劉鑾雄講大劉(19)】大劉講分家:我大仔,或者甘比,從來冇提過要分身家

http://bit.ly/2pAAzGu【劉鑾雄講大劉(20)】圖解新聞.大劉身家咁樣分

http://bit.ly/2pAOYCA

【Timeline】手機用戶請按此,瀏覽「傳奇狙擊手劉鑾雄」: http://bit.ly/LAU-timeline

(受訪者提供圖片) 小時候的大劉,雙眼皮仍不明顯。(受訪者提供圖片) 大劉小時家境不俗,這架「玩具車」,羨慕旁人。 (受訪者提供圖片)
年紀小小已經好識擺老積甫士。 (受訪者提供圖片) 大劉24歲那年,入院接受手術後,沒錢出院,母親又不知情,頓感徬徨無助。全靠當時的老傭人借錢給他。那筆錢,足足有五、六千元。 (受訪者提供圖片) 大劉在訪問中稱,小時父親經商受騙,家道中落,十歲前一直都睡地下。 (受訪者提供圖片)
這身打扮,追女仔無難度。 (受訪者提供圖片) 從未買過二手車的大劉,在外國留學時,所駕的車是全多倫多唐人街最靚。「事實上阿媽好縱我,唔應該買咁嘅車。」(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) 頭髮仍濃密 (受訪者提供圖片) 縱橫商場,此時的大劉,已甚具「股壇狙擊手」味道。 (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) 大劉繼承其父親劉火榮創立之岳記風扇廠,1978年與梁英偉創辦愛美高。 (受訪者提供圖片) 大劉全家福。當時劉鑾鴻仍然相當年輕。 (受訪者提供圖片)
大劉侍母至孝,母親亦最疼他。 (受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片) 無論去到邊,母子一樣形影不離。 (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片) 三代同堂 (受訪者提供圖片)
甘比對奶奶十分孝順,熟知其口味,照顧無微不至。 大劉說:「我媽媽覺得佢老實。」(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
大劉的海上行宮,以母親劉葉淑婉命名。(受訪者提供圖片) 父子樂 (受訪者提供圖片) 應該…幾好攬。應該係。 (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) 大劉說:「健康行第一;第二,我依家用多啲時間陪屋企人,多過我去搵錢。因為無論我搵多幾多,或者我搵少幾多,我都唔會使得到㗎喇。」 (受訪者提供圖片) Pingu出鏡是很合理…但頭戴玩具消防帽的大劉手執公仔,構圖就有點奇。 (受訪者提供圖片)
餅印 (受訪者提供圖片) 大病初癮,大劉更珍惜與家人相聚時間。(受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) 鬆弛熊不小心上鏡了。(受訪者提供圖片) 與甘比。大劉說:「我都冇諗住要再結婚,但結咗就要徹底,有時啲嘢係整定,唔係有planning,只係適當時間做最適當嘢。」 (受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片) 甘比在孩子小時已經常帶他們做義工四圍去,並不離地。 (受訪者提供圖片) (受訪者提供圖片)
大亨。其衣著雖千篇一律,但都出自法國名牌Hermès手筆。 (受訪者提供圖片) 有人喜歡藍。(受訪者提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!