網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月1日 星期六

【曾患厭食抑鬱】24歲何雁詩辭演50集台慶劇:身體出現問題 __,何雁詩,

16歲就參加第一屆《超級巨聲》嘅何雁詩,唔經唔覺入咗行8年,近年被大台力捧,有機會唱主題曲,又劇接劇,最近更有份參演50集台慶劇《誇世代》。不過,今日 ...


16歲就參加第一屆《超級巨聲》嘅何雁詩,唔經唔覺入咗行8年,近年被大台力捧,有機會唱主題曲,又劇接劇,最近更有份參演50集台慶劇《誇世代》。不過,今日何雁詩突然喺Instagram宣佈辭演,理由係「身體出現問題」。何雁詩留言話:「很不好意思,本來要拍攝的《誇世代》,最後因為身體出了狀況而需要辭演。這個決定是監製和我得到的一個共識。對於我自己的身體,我希望還是可以保持我的私隱,所以細節上不會再詳談。這段日子會繼續拍攝天命,然後好好繼續做好音樂,醫治好身體。「這天決定要跟大家講,不是要所謂博同情博見報,只是希望在任何謠言誤導大家之前,從我自己的文字給大家交代清楚。耽誤了身邊團隊實在不好意思,而且很內疚,更感恩公司的關心和無比支持。今後也會繼續努力做好自己的音樂和作品的,朋友們,別擔心。不是解決不了的,小事情,只需要時間去痊癒。」其實何雁詩家底唔錯,家住大埔豪宅,爸爸經營時裝貿易生意,大前年有傳佢以個人名義以850萬買入浪澄灣一單位,當時何雁詩只有21歲。但何雁詩似乎經常受情傷,曾與「巨星幫」謝東閔分手後,又曾戀過日韓混血兒「高富帥」男友Wataru,但感情仍是無疾而終。何雁詩曾自爆患過厭食及抑鬱症,瘦到得番70幾磅,連媽咪都擔心到攬住佢喊,未知今次嘅身體問題,同情緒有冇關係呢?保重呀!

何雁詩自爆身體出了狀況,辭演台慶劇。(ig截圖) (資料圖片) 曾戀過日韓混血兒「高富帥」男友Wataru。(網絡截圖)
與謝東閔傳過緋聞。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!