掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

尼泊爾行山危險?滕麗名爆同老公失聯2日 __,滕麗名,

去邊度行山都要小心呀!無綫藝人滕麗名今日返回電視城試造型,宣布即將加盟處境劇《愛·回家之開心速遞》,戲中扮演劉丹大女,她直言相當興奮,因能與一眾舊雨新 ...


去邊度行山都要小心呀!

無綫藝人滕麗名今日返回電視城試造型,宣布即將加盟處境劇《愛·回家之開心速遞》,戲中扮演劉丹大女,她直言相當興奮,因能與一眾舊雨新知合作。

剛去完日本及尼泊爾旅行返港的她,直言已經玩夠:「去足成個月旅行喎。今次喺尼泊爾行咗5日山,其中有兩日因冇網絡同老公失聯,真係嚇死佢,不過導遊讚我行山行得唔錯,我諗緊等10月《愛》劇煞科後,再去多次挑戰高峯!其實老公唔係咁贊成嘅,不過我會堅持,想趁仲有氣力去多啲,嗰度真係好靚。」

她又搞笑指老公下月會去阿拉斯加滑雪:「佢咪仲危險?我都畀佢去啦。其實我喺尼泊爾扭親,佢緊張到即刻捉我去睇醫生檢查,好彩真係冇乜事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!