網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月11日 星期二

老公送驚喜!鍾嘉欣素顏慶祝33歲生日 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

勁冧呀!前日係藝人鍾嘉欣33歲生日,自從結婚之後,嘉欣主力留喺溫哥華照顧囡囡,一切以家庭行先。而老公Jeremy亦好錫嘉欣,趁住老婆生日,Jeremy ...


勁冧呀!

前日係藝人鍾嘉欣33歲生日,自從結婚之後,嘉欣主力留喺溫哥華照顧囡囡,一切以家庭行先。而老公Jeremy亦好錫嘉欣,趁住老婆生日,Jeremy為老婆準備咗一個生日派對,現場仲有一個特大蛋糕同兩個細蛋糕,上面都插住「33」形狀嘅蠟燭,仲有「33」字樣氣球,非常有心思!

素顏上陣嘅嘉欣戴住眼鏡,雙手舉V,笑得好開心咁同啲蛋糕、氣球合照,仲留言話:「超感動的surprise生日派對。老公的悉心安排令我意想不到,感恩有父母家人朋友在我身邊,我會珍惜,愛你們。」睇得出嘉欣依家生活得好幸福!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!