網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月4日 星期二

【見肚喇!】42歲鄺文珣懷第三胎 生日報喜:有女都好 承你貴言 __,鄺文珣,鄺文,

今日喺鄺文珣(May)嘅42歲生日,佢突然喺微博宣佈咗一件重大喜訊,留言﹕「今天生日跟大家分享我的喜悅,我有個很小型的大禮物!介紹這個小麵粉給你們認識 ...


今日喺鄺文珣(May)嘅42歲生日,佢突然喺微博宣佈咗一件重大喜訊,留言﹕「今天生日跟大家分享我的喜悅,我有個很小型的大禮物!介紹這個小麵粉給你們認識吧。(BB emoji)hello(揮揮手)」相中見鄺文珣穿上一件粉紅色嘅露腰裝,腹部已明顯隆起,佢用雙手托住個肚,低頭微微一笑,感覺好幸福溫馨!鄺文珣初出道時被指貌似劉嘉玲,喺《真情》年代,溫婉女生Joan仍令人印象深刻。不過文珣喺06年下嫁製衣商人應德榮(Andrew)後,淡出娛樂圈,現已成為兩子之母,分別係8歲大仔家澄同6歲細仔家泊。文珣曾自爆老公曾患上抑鬱躁狂,受過長達5年嘅煉獄生活,終日以淚洗面,幸好兩夫妻都有宗教信仰,花咗兩年時間重修舊好,如今再添一位新成員,屋企當然會更加熱鬧。今日《蘋果》致電文珣送上祝福,文珣話知道有BB後好開心,預產期係今年10月,佢話﹕「瘦咗好多,好彩冇嘔,但都辛苦,同之前陀唔同,口味轉咗。以前最鍾意食日本嘢,o依家諗起都想嘔,以前最唔鍾意食白汁,但o依家就好鍾意。」係咪最想生女?文珣話﹕「承你貴言啦,我有兩個仔,有女都好。」鄺文珣話預計今胎個肚都會好大,因為現在3個月已明顯見肚,而之前兩胎更到好似生孖胎一樣,佢話會定時貼相出嚟,同大家一齊分享喜悅。

鄺文珣喺微博宣佈再度有喜。 依家個肚仲未好大,但呢幾個月其實好辛苦。 佢話口味變咗,本來覺得嘔心嘅榴槤依家都敢食。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!