掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

42歲車婉婉順產誕近9磅混血B仔 __,車婉婉,

車婉婉順產生B,囝囝仲要咁重,真係厲害!恭喜恭喜!42歲嘅車婉婉順產誕下混血B仔,母子平安!而婉婉透露BB喺3月28日出世,仲好重手,有8磅9安士呀! ...


車婉婉順產生B,囝囝仲要咁重,真係厲害!

恭喜恭喜!42歲嘅車婉婉順產誕下混血B仔,母子平安!而婉婉透露BB喺3月28日出世,仲好重手,有8磅9安士呀!

婉婉又多謝大家祝福,依家已經返咗屋企休息喇!佢話:「大家好,我係婉婉,好多謝大家一直都支持我啦,同埋關心我,同埋大家每次都好正能量地送上你哋嘅祝福啦,終於囝囝BBQ喺3月28日出咗世喇,佢身體好長,有8磅9安士,最後我係選擇了自然分免嘅,係一個非常之艱巨嘅過程,亦都令我非常專敬各位媽媽,我哋母子平安,依家返咗屋企,好想多謝醫護人員對我們的照顧,同埋我哋朋友,親友,佢哋一路咁愛錫我啦,同埋我的支持者,佢哋係唔同層面渠道上面發很多訊息,好關心我呀,話畀我聽要食咩嘢,或者點樣好啲,我繼續都好需要大家支持嘅,因為我自己係一個新手媽媽啦,好多嘅提點大家都可以繼續係各方面畀我,多謝大家,多謝大家嘅祝福!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!