掃呢頁CODE去手機

2017年4月26日 星期三

【三角乳頭係咩玩法】愛家中全裸 45歲豹嫂笑杏兒定欣冇胸 __,杏兒,胡定欣,定欣,胡蓓蔚,豹嫂,胡杏兒,

嘩!當你見到豹嫂胡蓓蔚撐黎芷珊眼鏡品牌活動呢個Look,都一定會嘩一場。胡說八道三位核心人物——豹嫂、胡杏兒同李施嬅齊齊到銅鑼灣HMV撐芷珊姐姐,豹嫂 ...


嘩!當你見到豹嫂胡蓓蔚撐黎芷珊眼鏡品牌活動呢個Look,都一定會嘩一場。胡說八道三位核心人物——豹嫂、胡杏兒同李施嬅齊齊到銅鑼灣HMV撐芷珊姐姐,豹嫂今日呢件透視look,裡面有件比堅尼,lin lin位置仲有個三角形,真係好險要……豹嫂好平常心咁話:「我不嬲都性感0架啦,本來諗住著黑色tee打底,但如果咁你哋又話冇嘢睇喇,咁不如俾少少你哋睇住先啦。」咁性感都叫做「少少」???豹嫂話:「如果身材勁嘅話就唔適合著呢件衫,咁我依家身形嘅比例就啱啱好,咁就ok啦。我哋六個女仔,我都諗唔到有邊個波濤『胸』湧嘅,唔係太大,性感都ok啦。」杏兒就話:「俾著我就唔敢著喇!」又爆豹嫂:「佢平時喺屋企都係唔著衫嘅!」豹嫂即緊張否認。李施嬅再加一腳:「佢會喺屋企著件白色衫,但裡面乜都唔著!」證人呢?李施嬅話係豹哥單立文!幾位女士都話已準備定泳裝出海,但原來最想嗰個係胡定欣,佢成日Send啲陽光與海灘嘅相喎。

攝影:葉君海 豹嫂胡蓓蔚今日性感登場。 胸前只有三角位置遮擋「重點」。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!