掃呢頁CODE去手機

2017年4月13日 星期四

【獨家】54歲張兆輝拖妙齡女吹海風 張太:嗰個阿女嚟㗎! __,張兆輝,

呢幾日一開電視,都見到張兆煇同陳松伶合作嘅劇集出緊街,兩個好戲之一走埋一齊,故事劇情咪係咪好睇,0依家講仲係言之過早,但係可以肯定嘅,就係今年54歲嘅 ...


呢幾日一開電視,都見到張兆煇同陳松伶合作嘅劇集出緊街,兩個好戲之一走埋一齊,故事劇情咪係咪好睇,0依家講仲係言之過早,但係可以肯定嘅,就係今年54歲嘅張兆輝,肯定keep得好好,唔少網民覺得佢同27歲嘅張振朗企埋一齊,似兩兄弟多過兩父子!有讀者張小姐透過《蘋果》嘅爆相爆片,聲稱前日傍晚時份,喺西貢見到張兆輝,之不過嗰陣佢身邊有一個妙齡少女,張小姐話:「嗰陣我食完飯行出嚟,見到張兆輝喺西貢碼頭拖住個女仔沿住海邊行,仲間佢哋都好親熱,又攬腰、又拖住,好親密㗎,仲見到張兆輝攬到實陪個女仔睇海!」佢仲話:「初時以為係佢老婆,但係睇真啲嗰個女仔個樣好後生,我以為佢哋係拍戲,但係睇真啲附近又冇攝影機,之後見佢哋入咗去一間海鮮店,不過見到人多就耷dup低頭,跟住有fans截住男嘅影合照,嗰個女嘅好識做行開,好似好避忌咁!」事後《蘋果》諗住搵張兆輝了解吓,不過因為佢做緊嘢所以冇覆,於是乎去問佢老婆張太,睇吓佢知唔知呢件事,點知佢聽完之後笑住話:「哈哈哈,咁都有得爆?嗰個女仔係阿女嚟㗎!嗰晚大仔有啲同學喺英國嚟咗香港,我哋咪一家人去咗西貢食飯,佢哋兩父女不嬲啲感情都好好,成日出街都會手拖手,一直都係咁癡纏!」其實張兆輝喺圈中出咗名係好男友,一直都好錫老婆同仔女,唔經唔覺佢個女今年已經18歲,最重要嘅係,啲人成日話女兒係爸爸嘅「前世情人」,所以有呢啲舉動,實在一啲都唔出奇!

(讀者張小姐提供圖片) 攬晒腰(讀者張小姐提供圖片) 真係親熱喎!(讀者張小姐提供圖片)
又拖晒手(讀者張小姐提供圖片) (讀者張小姐提供圖片) 有fans合照呢位妙齡少女即刻閃開(讀者張小姐提供圖片)
原來係阿女

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!