網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月20日 星期四

【媲美《夏日福星》出浴照】側邊漏風身材盡現 54歲關之琳晒胸形 __,關之琳,

LV尖沙嘴旗艦店重開,一眾城中名人,包括關之琳、周焯華太太陳慧玲(Heidi)、鍾楚紅、張智霖、JaniceMan、王敏德夫婦等都有出席。之之今晚性感 ...


LV尖沙嘴旗艦店重開,一眾城中名人,包括關之琳、周焯華太太陳慧玲(Heidi)、鍾楚紅、張智霖、Janice Man、王敏德夫婦等都有出席。之之今晚性感登場,面對記者提問,佢覺得好突然:「吓?咁都性感,咁大鑊?好小事啫。」記者笑之之如果着番佢嘅內衣品牌就更性感,之之即笑住話:「哎呀!我啲性感睡衣係俾model着嘅,今晚嚟好似shopping咁。」咁之之性感嘅底線係點樣?佢話:「如果係私人派對就會大膽啲,不過o依家手機影相太易喇,好易俾人放上網,自己要留意小心啲。以前都會着低胸啲,咩都得,但最緊要都係美觀。」咁之之點keep住窈窕身材?佢就話:「都係做運動,我為咗食嘢去做運動。」係咪好為食所以戒唔到甜品?之之話:「食兩啖囉,我食兩啖就會停手㗎喇!因為我自己貪靚,係天秤座,係姿整嘅人;我亦有獅子、天蠍、巨蟹嘅特質,就算落街攞信都要着靚啲,身材都要keep住。咁多年嚟都係(上落)十磅以內,如果放肆食得多都可以減得番。」

右圖攝影:陳俊強 之之今晚出席活動示範何謂密實性感。 之之話自己出席私人派對就會着得大膽啲、性感啲。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!