掃呢頁CODE去手機

2017年4月30日 星期日

【大台阿媽做過女一●跟朱玲玲趙雅芝並排】66歲有米程可為仍單身:我唔需要有伴 __,朱玲玲,TVB,大台,程可為,趙雅芝,

相關連結:【腰傷停工9個月】程可為捱到甲亢︰打botox喺眼簾遮凸眼http://bit.ly/2oJs8wG【大台阿媽做過女一●孖嘟姐同居】陳秀珠含 ...


相關連結:

【腰傷停工9個月】程可為捱到甲亢︰打botox喺眼簾遮凸眼

http://bit.ly/2oJs8wG

【大台阿媽做過女一●孖嘟姐同居】陳秀珠含春樣勁搞笑 同林子祥拍過廣告

http://bit.ly/2oJaB7L

___________________________

周日頭條 :

【誠哥抗衰老●代理專訪】李嘉誠掟2億研製「不老藥丸」 港代理︰60歲可以重回20歲

http://bit.ly/2pISEGB

你冇睇錯冇眼花!40年前的程可為確是跟趙雅芝同期,還有未嫁入豪門的朱玲玲,大家一起合作,多年以後,她已經升做大媽,人家也結過兩次婚,她依然單身。不過可為姐說一個人生活最舒服。

可為姐都算是大台超級緣葉,全盛時期,一晚出現三部劇都有她,紅過一線姐仔。還記得她這個經典造型?嘩!事業線好長呀!

話說多年前,英文名叫Rainbow的可為姐是大台第一期訓練班畢業,同期有許紹雄、陳嘉儀和甘國亮仍在這個圈。

她一出道就做女一,其中一部是跟趙雅芝合作的《乘風破浪》和好多部民間傳奇的女主角。移民加拿大十多年,97年返香港拍劇,她開始被安排做惡死女人角色。由女一變大媽,她看得好開:「唔好要求套套戲都要出位,冇可能,始終都會回落,你知我哋而家都老啦。」不講不知,可為姐不為錢打工,她開工竟然是叫富豪飯堂福臨門外賣。她好謙說:「我只不過係好喜歡食嘢而係今日通告下晝三點化妝,咁日頭lunch都要食㗎,我先會揀一啲自己鍾意嘅地方,食完之後,叫佢多打包一份。」

事實可為姐是富家女,入行並不為錢,只不想坐在家游手好閒。她回憶:「本來國泰(航空)肯請嘅,媽咪唔鍾意,佢話你喺屋企唔做嘢,有咩本事無綫肯收又喺香港,仲要咁近我哋屋企廣播道,不如就做呢份工,錢唔係多可以做住先。」

生活無憂慮,多年來一個人生活的可為姐亦從來想過結婚。她說;「一個人好enjoy,間唔中去食鍾意食嘅嘢,又去按吓摩,好多嘢做,好好享受,我唔需要有伴。羅蘭姐而家80幾,咪又係一個人。心動嘅人點會冇?問題係後生時覺得使乜咁麻煩,而家自己又搵到食,搵嗰嘢返嚟做咩。」

誠如可為姐說,一個人生活優哉悠哉,又無需勉強去個伴一起生活。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!