網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

徐少強:66歲徐少強惹艷星狂黐 爆多女夜半敲門 __,徐少強,

66歲徐少強寶刀未老!66歲武打藝人徐少強於1995年與細他卅多年的嫰妻結婚,至今育有一仔一女,幸福滿滿。但今有指徐少強背嫩妻搭上23歲內地艷星羅雲琦 ...


66歲徐少強寶刀未老!

66歲武打藝人徐少強於1995年與細他卅多年的嫰妻結婚,至今育有一仔一女,幸福滿滿。但今有指徐少強背嫩妻搭上23歲內地艷星羅雲琦,更指羅雲琦是「發電機」,經常向徐少強發電。

同羅雲琦上契劃清界線

東網記者致電身在內地的徐少強,他承認羅雲琦相當主動,但他不為所動,仲契咗對方做契妹,他謂:「佢(羅雲琦)的確成日黐埋嚟,我為咗唔想有誤會,所以契咗佢做契妹,劃清界線,唔想大家誤會!(太太知唔知?)佢知道。」徐少強又指在內地拍戲經常有艷遇,不少女仔會夜半敲門,但他有妻室當然不為所動。

女方主動要求做助理

至於問到羅雲琦有甚麼主動攻勢?徐少強表示:「我哋合作拍戲,有時冇佢嘅戲分,佢都會嚟片場,話要做我助理,但我根本唔需要助理。(點解要特別契佢做妹妹?)因為同佢一年合作咗三部戲,好少有咁嘅情況,多數合作完一套,幾年都唔會遇番,呢個就咁啱一年合作咗三部戲,而佢又咁主動,所以就契佢做妹。」

力撐兩公婆感情好

談到與太太的感情,徐少強指非常好,他謂:「佢同一對仔女係北京生活,有時有啲大節日,佢都會帶啲仔女嚟片場陪我,我哋好好呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!