掃呢頁CODE去手機

2017年4月19日 星期三

【動畫●封面獨家專訪●妻離女散】甘比生父公屋爆料 首評女婿大劉:年紀大我6年呀! __,甘比,劉鑾雄,大劉,

相關連結:【動畫●封面獨家專訪●家徒四壁】當年趕走甘比甘比父談「女首富」:做唔出叫佢俾錢我使http://bit.ly/2pNIUqk【動畫●封面獨家 ...


相關連結:

【動畫●封面獨家專訪●家徒四壁】當年趕走甘比 甘比父談「女首富」:做唔出叫佢俾錢我使

http://bit.ly/2pNIUqk

【動畫●封面獨家專訪●父女眼神無接觸】去年甘比嫲過身 甘比擲父150萬搞喪事

http://bit.ly/2pcMUVa

【動畫●封面獨家●甘比身世揭秘】甘比媽揸實發跡公屋 留失業甘比生父居住

http://bit.ly/2oHSN9E

【封面獨家專訪●講到爆粗】甘比父憶一家睇《新半斤八両》因咩事最後反哂面?

http://bit.ly/2pNwxe2

【動畫●封面獨家●甘比住過慈雲山】出身徙置區 發奮讀區內band1名校

http://bit.ly/2ooNXfT

近日華置前主席劉鑾雄,高調大談成功秘史,旁邊站着的,是現任太太陳凱韻(甘比)。兩人拍照時互相依偎,一臉幸福。今日的甘比,也是坐擁五百億身家的「女首富」,但對生父的身份,她從來都諱忌如深。本刊循多方資料,發現甘比父親陳遂明,仍住在當年一家五口同住的大圍公屋。家徒四壁的他,未有父憑女貴,女兒早已拒絕來往。他輕揉鼻子,眼帶點紅地說:「嗰原因可能係個老豆無用,廢事影衰佢。」

記者走入甘比父現住的數百呎公屋,發現到處都很殘舊,廚房爐頭發黃,廁所地板生鏽成漬,房間內傳出陣陣陳舊潮濕之味。他直認:「佢哋走左十幾年,我都無郁過啲野。」甘比父指着細房中的碌架床,指甘比姐訓下格床,甘比及細妹訓上格床。床邊仍貼上甘比最愛的pingu貼紙,及三姐妹的貼紙相。

現時甘比父只能從新聞中知道甘比現況,對於大劉這名女婿,他竟說:「如果開頭我知,一定反對!嫁俾個大我六年嘅人,都痴線嘅!佢(甘比)又唔係無質素!」女婿大劉今年六十六,而外父陳遂明原來只六十歲。「我初頭以為佢嫁大劉個仔(劉嗚煒),但原來係大劉咋!」甘比父語出驚人,他坐在殘殘舊舊的沙發上,坦蕩蕩解說家人之間的關係。「好多嘢我都唔知情,大女結婚、二女結婚、三女結婚,都無通知我。」

同屬潮州人的他指,甘比無論與大劉相識相戀到成婚,也沒向他交代一聲,連孫兒女也沒見過一眼,只是從Facebook得知二人長相。「大時大節都無搵我架,同埋佢哋全部都轉晒電話,聯絡唔到。」

撰文:黃綺敏

攝影、攝錄:關永浩


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!