掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

72歲有心有力 陳欣健同後生女情侶裝行街街 __,陳欣健,

相關連結:【同洪欣傳緋聞】屢破奇案升做警司陳欣健捧紅Sammi許志安http://bit.ly/2ohR2CC批警方處事手法過時陳欣健贊成立辱警罪ht ...


相關連結:【同洪欣傳緋聞】屢破奇案升做警司 陳欣健捧紅Sammi許志安 http://bit.ly/2ohR2CC

批警方處事手法過時 陳欣健贊成立辱警罪

http://bit.ly/2ohZy4i

陳欣健雖然已經72歲,但係圍在他身邊的女依然未停過,大前年仲俾人影到他去中環夜蒲一拖二 ,果然寶刀未老。早前陳欣健同一名女子一齊以藍色衫示人,行行下,陳欣健仲搭下人膊頭,相信兩個都係朋友而已。

陳欣健多女埋身又是不爭的事實,之前他在亞視節目《亞視百人》入面,被甘國亮指他有27個女朋友,陳欣健就話︰「我講真話,我真係好多紅顏知已…..我覺得同女仔溝通係易過同女仔溝通。」紅顏知已有好多,同陳欣健傳過緋聞嘅女星更係多籮籮。

不過,陳欣健嘅老婆就只得一個,就是邵氏女星尤情,1974年結婚到依家,足足43年。陳欣健周不時都有同老婆孖住出席下飯局,但出去應酬去玩的時候,當然留老婆在家中啦。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!