掃呢頁CODE去手機

2017年4月17日 星期一

96歲母親入院!周潤發話冇事:循例檢查 __,周潤發,

周潤發到醫院探媽咪,被集郵,大顯親民。國際影星周潤發於下午一時五十分步出養和醫院,戴上黑超及Cap帽的他以一身行山Look現身。問探望誰?他說:「媽咪 ...


周潤發到醫院探媽咪,被集郵,大顯親民。

國際影星周潤發於下午一時五十分步出養和醫院,戴上黑超及Cap帽的他以一身行山Look現身。問探望誰?他說:「媽咪 (冇事嗎?)冇事,循例身體檢查。(之後去行山?)咁熱,唔行啦,今朝行咗喇!」及後周潤發有善地向記者道別,然後往停車場取車。

此時,一對剛誕下初新嬰兒的夫婦認出周潤發,第一時間要求selfie,在醫院被捕獲的周潤發以一貫親民作風,手拿相機自拍了多張照片,還對着初生嬰兒說「小春雞」,冧爆!

據悉,發媽陳麗芳已經96歲,一向身體很好,說話依然鏗鏘有力。周潤發是出名孝順仔,早前他接受東網訪問時曾表白:「媽咪生你係佢最危險嘅時候,其實你生日係應該同媽咪去慶祝,唔應該你慶祝,幸運地你媽咪生咗你而佢冇死到,你應該同媽咪分享,唔應該媽咪拎個蛋糕叫你吹蠟燭,應該係你感謝媽咪,多謝你咁辛苦生咗我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!