掃呢頁CODE去手機

2017年4月27日 星期四

Artem Ansheles:俄仔Ansheles爆欣賞細細粒:想同佢合作 __,細細粒,

ArtemAnsheles靚唔靚仔呢?因「氹媽媽飲涼茶」短片而爆紅的俄仔ArtemAnsheles出席活動,透露朋友替他改了中文名「安素力」,但他覺得 ...


Artem Ansheles靚唔靚仔呢?

因「氹媽媽飲涼茶」短片而爆紅的俄仔Artem Ansheles出席活動,透露朋友替他改了中文名「安素力」,但他覺得很像奶粉名字,所以拒用。

Artem Ansheles指短片後多了人認識,增加工作賺外快,很開心!他表示喜歡做藝人,最欣賞是周星馳及陳嘉佳(細細粒),他說:「如果唔開心睇到佢哋嘅片都會開心番,好想可以同佢地兩個合作。(係咪搵女朋友都鍾意肥肥哋?)冇特別諗,肥唔肥唔緊要,最緊要個人夠正面同可愛。(靚女?)靚女就個個都想」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!