網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月10日 星期一

玩母子床戲?志偉想拍AV幫樂仔攞影帝 __,樂仔,曾志偉,志偉,余文樂,

呢條橋有得諗喎!藝人曾志偉、金燕玲(Elaine)、余文樂等於尖沙咀出席電影慶功宴。勇奪香港電影金像獎「最佳男、女配角」的志偉及Elaine齊齊受訪, ...


呢條橋有得諗喎!

藝人曾志偉、金燕玲(Elaine)、余文樂等於尖沙咀出席電影慶功宴。勇奪香港電影金像獎「最佳男、女配角」的志偉及Elaine齊齊受訪,志偉表示得獎特別高興,但可惜同片的余文樂失落影帝,問他會如何開解對方?志偉說:「條街(坊間)同大家鍾意部戲最緊要,獎只係錦上添花。部戲後勁好犀利,係城市話題,洗晒版。」心情大靚的他又笑言會埋單請客:「餐餐都係我埋單,今餐仲大餐啲!由舊年慶祝我獲提名到金馬奬,再到我贏錢同金像奬,邊有停過?(你好幸運?)施南生喺後台同我講我呢個奬最難攞,話我係人緣好。(你人緣好先攞獎?)我唔敢講,總之開心。同人緣唔關事嘅就係金燕玲,夠膽唔畀佢?我五點鐘打畀佢問佢着咩衫,佢竟然仲未瞓。」

Elaine就表示未知賽果時相當緊張,現在得獎就覺完成心願,夢想成真。問她可有更大目標?Elaine說:「冇諗,順其自然(拍攝嘅辛苦都覺得值得?)我唔辛苦,佢哋兩位辛苦得多。」

談到二人會否再合作以助余文樂攞獎?志偉開玩笑表示想將得獎電影拍成AV版:「拍部AV版,我同金燕玲呢對戲中夫妻都唔見面。(想拍床戲?)咪就係,樂仔同金燕玲有床上戲、出浴戲同擦身體戲!我同佢係夫妻就有名無份!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!