掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

志偉恨拍AV版床戰金燕玲 __,金燕玲,曾志偉,志偉,

志偉在強手林立下贏得男配角獎,High到跳起。
志偉恨拍AV版床戰金燕玲前晚勇奪「最佳男配角」的曾志偉,在後台受訪時興奮得連跳五次影相,又不時錫錫獎座。其後,他與贏得女配角的金燕玲與余文樂出席慶功宴 ...


志偉恨拍AV版床戰金燕玲

前晚勇奪「最佳男配角」的曾志偉,在後台受訪時興奮得連跳五次影相,又不時錫錫獎座。其後,他與贏得女配角的金燕玲與余文樂出席慶功宴,志偉女兒曾寶儀亦有撐場,還作狀向爸爸獻吻!志偉表示得獎特別高興,笑言會埋單請客:「餐餐都係我埋單!由舊年慶祝我獲提名到金馬獎,再到我贏錢同金像獎,邊有停過?(好幸運?)施南生同我講我呢個獎最難攞,話我係人緣好。」他又對余文樂失落影帝感可惜,提到會否再拍金燕玲以助余文樂攞獎?志偉開玩笑指想將得獎電影拍成AV版,又投訴與金燕玲零親熱戲:「拍部AV版!(你想拍床戲?)咪就係!樂仔今次戲中同金燕玲有床上戲、出浴戲同擦身體戲,我同佢係夫妻就有名無分!」講到失落「新晉導演」與「最佳導演」獎的兒子曾國祥,志偉坦言美中不足:「佢拎埋我就興奮好多喇!但佢仲後生,我都開心嘅,當然佢拎埋就更加好啦。」

曾國祥遺憾父子有得失

至於曾國祥則與女友王敏奕出席電影《七月與安生》慶功宴,同場失落影后的周冬雨未有接受訪問,同片女星馬思純則於微博恭喜惠英紅奪得影后,又自言能與對方提名已是榮幸。講到失落獎項,曾國祥直言遺憾未能父子兵攞獎:「最失望唔係攞唔到,係冇得同老竇一齊攞。我本身對拎獎期望唔大,但佢拎咗之後,我就好想攞!因為同一屆拎係好特別嘅事。(佢安慰你?)佢成日睥住我!驚我唔開心,我係對住佢笑嘅,家姐(曾寶儀)都有安慰我。」問到王敏奕如何安慰男友,曾國祥插嘴:「佢喺側邊呵我!」王敏奕聞言面紅反駁:「冇啊!我淨係問佢OK唔OK!」

愛女錫錫,志偉即刻唔同晒,不知幾甜!
  • 愛女錫錫,志偉即刻唔同晒,不知幾甜!
曾國祥失落「最佳導演」,好彩有王敏奕呵番。
  • 曾國祥失落「最佳導演」,好彩有王敏奕呵番。

鍾意就快D Share啦!