掃呢頁CODE去手機

2017年4月28日 星期五

【豪語錄】老婆戰勝乳癌放棄生B 梁漢文:佢健康就OK __,癌,梁漢文,

相關連結:【豪語錄】梁漢文:說服唔到自己再做失戀男http://bit.ly/2pDbrCY【豪語錄】火熱動感跳到暈城城一手抱起梁漢文http://b ...


相關連結:

【豪語錄】梁漢文:說服唔到自己再做失戀男

http://bit.ly/2pDbrCY

【豪語錄】火熱動感跳到暈 城城一手抱起梁漢文

http://bit.ly/2oPM9O3

__________________________

周五娛頭 :

【撒嬌女人最幸福】孫慧雪嫁得好 有體貼老公扶出扶入

http://bit.ly/2pl0YZP

周五頭條 :

【動畫●葉繼歡秘聞錄】張子強綁架李澤鉅 首位華人一哥李君夏致電監獄

http://bit.ly/2popNq1

梁漢文的故事,也就是七百萬人的故事:八九年新秀出道,中游分子悶聲發財;九七年摸頂購入畢架山單位,安樂窩變成負資產;○一年華星執笠,失業四百多天;坐駕斷供,保時捷被當街拖走;經濟復甦他鹹魚翻生,金融海嘯他也損手;○八年索性賣樓,眼不見為淨,「當時想瀟灑啲,唔要就唔要。將來梗有啱嘅地方,可以再搵過。」只是落錯車後無艇搭,「唏,邊有如果o架。如果嗰時理財好啲,就唔會有咁多事發生啦。呢個都係成長過程。」「年代唔同咗,就要向前看,冇得如果。至少我自己冇。」

狂潮中誰不隨波逐流?當事人睇得開就好。枕邊人患乳癌,算是無妄之災吧。但梁漢文不願推諉於命運,「我太太有呢個病,其實好大程度都係受情緒、心情影響。」「我都有諗番,有時大家……或者係我啦,工作忙,返到去比較唔出聲,可能疏忽咗。而家盡量溝通多啲,對佢嘅情緒都有幫助。」梁太剛度過了手術後五年的觀察期,兩口子總算舒一口氣,「感情昇華咗。」

梁漢文是個怎樣的歌手?不好說,但他肯定是個細心的丈夫。今年二月十四,他在佛山開show,特地送花給台下的老婆,「嗰次係佢過咗危險期、我第一個正式嘅演唱會,又係情人節,所以就送花囉。」二人相戀廿載,除了第一年送過九十九枝玫瑰,之後也甚少幫襯花店。戰勝頑疾,比新婚更值得慶賀,「其實都冇乜特別慶祝,算係放低少少束縛啦。可以俾佢食番少少雞,過去五年係一啖都唔食得,因為雞比較多激素。尤其是啲湯,都要𥄫得好緊。」

華星年代與他分屬同門的郭富城近日也終於雙喜臨門。你能夠想像,騎着電單車的黑皮褸,會顧及雞肉激素是否高企嗎?作為家中長子的梁漢文呢,早就打消了傳宗接代的念頭,「理論上係打消晒,雖然我哋都鍾意抱吓人哋啲B。有啲人可能覺得一定要有自己嘅骨肉,我又未至於係咁。」「我好記得,當初佢被推入去手術室個畫面。我真係唔想再見到佢入手術室。」「只要佢健健康康就OK。」而且雙方加埋近百歲才造人,亦有違生物常識啊,「哈哈,蘇永康都五十歲先生一件啦。」人家老婆年輕,「咁我年輕過佢嘛,都成四、五年o架。」

髮型:Moe@fifth

化妝 : Hetty Ma

服裝提供:Brooks Brothers

塲地提供:THE LUXE MANOR帝樂文娜公館


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!