掃呢頁CODE去手機

2017年4月1日 星期六

星B搶閘出世同大家見面 邊個最萌? __,

3月星B大晒冷!成個3月月娛樂圈特別多喜事,勁多星B排隊輪住出世同大家見面,個個B仔B女都萌到爆,睇見都想一啖錫落去!Jazz-3月20日出世父親:蘇 ...


3月星B大晒冷!

成個3月月娛樂圈特別多喜事,勁多星B排隊輪住出世同大家見面,個個B仔B女都萌到爆,睇見都想一啖錫落去!

Jazz-3月20日出世 父親:蘇永康 母親:Anita

蘇永康(阿公)一索得男,老婆馮翠珊(Anita)為他誕下「慈姑椗」Jazz,據知Anita開刀生產,BB近7磅重,是個大頭BB。

Avner-3月20日出世 父親:Julien 母親:周汶錡

已有一子的名模周汶錡(Kathy)再為法籍老公Julien剖腹誕下重7.8磅的細仔,並取名為Avner,意思是「Father of Light(光之父)」。

張靖(Karina)-3月23日出世 父親:張繼聰 母親:謝安琪

張繼聰與歌手老婆謝安琪再為人父母,已有一子張瞻的兩人再添女兒,Kay到沙田仁安醫院剖腹誕下7磅半女兒張靖(Karina),阿聰仲第一時間向傳媒公布喜訊!

Mario-3月出世 父親:蔡錦豪 母親:張名雅

前港姐張名雅順利誕下麟兒,兒子Mario出世時重約7磅!她受訪時坦言陣痛過程痛到連嘔兩次,幸好BB很快便出世,不過就未有透露B仔生日日期。

BBQ-3月28日出世 父親:Johnathan 母親:車婉婉

42歲嘅車婉婉順產誕下混血B仔,婉婉透露BB喺3月28日出世,有8磅9安士,堪稱超級巨B!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!