掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

瞞住老婆冇親剪臍帶 黎諾懿大談湊B經 __,黎諾懿,

唔好話女人,連男人講起自己BB都會講唔停。藝人黎諾懿出席腕錶品牌活動,談到榮升為新手爹哋,他難掩喜悅講湊B經講不停:「坐月姐姐教我掃風,但初生BB好脆 ...


唔好話女人,連男人講起自己BB都會講唔停。

藝人黎諾懿出席腕錶品牌活動,談到榮升為新手爹哋,他難掩喜悅講湊B經講不停:「坐月姐姐教我掃風,但初生BB好脆弱,成日好驚整親佢!(你好粗魯?)男人拍可能好大力,又要逗住條頸,好多顧慮,已經第四次掃風,都有成功感。」他透露老婆哺母乳,加上新手父母經驗不足,出現啜損的情況:「之後知道要揸啲cream,BB唔使照燈,太太依家仲喺醫院,我都有紮營留低。(幾時出院?)星期五,我要紮營5日4夜。」

B仔似異形?

問到怕血的黎諾懿有否親自剪臍帶?他表示沒有,指當時情況緊張,揚言似足打仗:「太太貪靚,唔想開咁大個窿,但係『小春雞』唔捨得出嚟,最後要用吸盤吸佢出嚟。(有冇感動到喊?)太忙喇,太太貪靚要影相,又要除眼鏡又要梳番個頭,最後我同醫生講『太太唔知,幫我剪』。」他又笑言剛出世的B仔似足異形:「好浮腫又有血絲,一pat pat,不過成件事係得意、有趣,到依家我同太太都覺得神奇!」

未為囝囝改名

黎諾懿表示這兩天太過高興,還未為「小春雞」改名,並透露囝囝時辰八字有4個火:「有搵師傅算命,希望為佢改一個最好嘅名,先要用水整熄佢,到大個先用木燒番佢。(筆劃多罰抄難寫?)當練寫大字,學吓中國文化。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!