網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月8日 星期六

升呢做老竇?許廷鏗狂甫B相同網友分享 __,廷鏗,許廷鏗,

升呢做舅父啫!歌手許廷鏗喺佢個社交網突然係咁不停放抱住個BB嘅相,佢個樣仲超級開心,唔通佢秘密做咗爸爸?原來係許廷鏗嘅家姐喺三月頭生咗囡囡,許廷鏗亦榮 ...


升呢做舅父啫!

歌手許廷鏗喺佢個社交網突然係咁不停放抱住個BB嘅相,佢個樣仲超級開心,唔通佢秘密做咗爸爸?原來係許廷鏗嘅家姐喺三月頭生咗囡囡,許廷鏗亦榮升舅父仔!自從做咗人舅父之後,許廷鏗成日都喺社交網分享B女得意相,仲話:「原諒我洗版,第一次做舅父仔難掩心中喜悅,放心!唔會逼大家讚她得意,不過又真係幾得意,就嚟post佢多過post我自己,終於有人可以壓抑住我的自戀!」

今日B女滿月,許廷鏗就上載咗佢同哥哥嘅抱B合照,留言話:「1個月喇~~係時候出街食吓飯~~你想食蒸魚定係炸子雞?舅父仔S~ 小朋友真係好難控制,影相難度有3.9級,係高難度動作!」許廷鏗仲爆咗B女嘅英文名叫Adeline,網民大讚佢充滿父愛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!